2010-04-13, 20:14
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torskmannen
Det är roligt att se hur folk först börjar bry sig när söta gulliga djur såsom kaniner far illa.

Alla andra djur då? Hajar får fenorna avskurna och blir sedan tillbaka knuffade i vattnet där dem dör dagligen och inte en jävel verkar bry sig.

Människan är ett omoraliskt kräk och jag älskar det.
Jag är mot allt lidande, jag äter kött, men det är svenskt kött som (naivt, jag vet) har blivit slaktad på ett bra sätt. Skulle jag äta haj (vilket jag aldrig gjort) så hoppas jag att den hajen är slaktad på ett sätt som minimerar lidandet för den. Tycker det är hemskt när hajarna dras upp och skärs sönder innan dom dumpas tillbaka.
2010-04-13, 20:33
Medlem
Klippet funkar inte kan någon beskriva det?
2010-04-13, 21:36
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Hur kan empati gentemot försvarslösa djur som torteras till döds vara överdriven?
Därför att det är skitsamma? Vem bryr sig om något litet djur dör, inte sällan det inträffar.
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Har mer empati för djur än vad jag någonsin skulle haft för dig ialf
Varför sitter du här och skriver? Ut och rädda hemlösa hundar, de behöver dig!
2010-04-13, 21:42
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Därför att det är skitsamma? Vem bryr sig om något litet djur dör, inte sällan det inträffar.

Varför sitter du här och skriver? Ut och rädda hemlösa hundar, de behöver dig!

Så jävla kaxig och cool över internet, men fan vågar de aldrig träffas i rl. För vem bryr sig om jag dödar en svag liten äcklig människa?
2010-04-13, 21:49
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Jag undrar detsamma, vad driver en djurplågare till att göra detta? Vad kan ett djur göra för att försvara sig? Fega jävla kräk hela bunten, sen deras argument mot varför dem gör det är bara löjliga. Som det där som visades i klippet om att djur inte har några anhöriga som bryr sig. Skit samma? Ett djur är oftast försvarslöst.
2010-04-13, 22:03
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shawnshank
vem fan bryr sig om en kaninfitta? jag skratta faktiskt när ja såg filmen

nawww blev lilla pojken biten av kanin när han var liten mamma kanske inte blåste på lilla fingret tillräckligt mycket

Coola killen som måste lägga till ett könsord framför ordet kanin för att verka jätte häftig!! Du är verkligen min nya idol, ingen ironi här inte!
2010-04-13, 22:03
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Så jävla kaxig och cool över internet, men fan vågar de aldrig träffas i rl. För vem bryr sig om jag dödar en svag liten äcklig människa?
Du menar att motsatsen till empatisk är kaxig och cool? Idiot
2010-04-13, 22:20
Medlem
Llumtlaps avatar
Citat:

Motsatsen till empatisk är snarare psykopatisk. Och det är det väl inte heller så high-five på att vara...
2010-04-13, 22:23
Medlem
€rics avatar
Citat:

Nej, absolut inte. Men de flesta djurplågare är riktiga fegisar som blivit mobbade som små och lyckades inte ens vara cool för de som är 20 år yngre.
2010-04-13, 22:29
Bannlyst
Finns inga sköna filmer där djurplågare plågas? Det skulle jag uppskatta. En människa som behandlar djur illa är de allra lägsta av avskum. De har inget människovärde alls.
2010-04-13, 22:34
Medlem
Eurynomoss avatar
Citat:

https://www.flashback.org/sp22235641

Bryr du dig om någon skulle hälla tändvätska på din (framtida) schäfer och sedan tända på?

Troll.
2010-04-13, 22:37
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Snygg reklam för fb, vad ska folk ute i stugorna tro om oss egentligen. Vi som är så snälla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in