2010-04-13, 00:12
Medlem
Squalos avatar
Nåja, inte riktigt. Men det är väl tacksamt för lata skvallermurvlar att söka på FB om man vill påvisa något hemskt beteende. (Eller så är det för att FB brukar toppa Google.)

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1593004

Bl.a. detta inlägg har dom lyckats söka fram: https://www.flashback.org/sp12507266
2010-04-13, 00:25
Medlem
Maarroaks avatar
Tycker det är förfärligt med djurplågeri och jag hoppas att alla som håller på med det får sin dom till slut. Det kommer inte kunna stoppas men jag hoppas att polisen kan göra något utav det hela.

Inget djur ska behöva plågas till döds.
2010-04-13, 11:03
Avslutad
Det var lågt för att vara flashbackare. Banna djurplågaren! Burn the witch!
2010-04-13, 11:07
Medlem
brianmolkos avatar
De som lät sin hund plåga och bita kanin mmmm undra vad de skulle få äta upp i fängelset egentligen ..
2010-04-13, 14:52
Bannlyst
var det han som det stog om i tidningen? var inte längesedan jag läste om det och hans inlägg, kommer ihåg det pga avatarn:P även för det han skrev, hemskt.
2010-04-13, 16:34
Bannlyst
Kollade på inlägget du länkade till, man blir smått illamående av att det finns såna människor som inte sitter inspärrade, utan vandrar fritt i samhället. All form av djurplågeri är så fruktansvärt hemskt. Varför saknar Sverige ordentliga djurskyddslagar? Önskar att de som gör djur illa själva råkar ut för samma sak som de gör mot djuren, det är det enda rätta.
2010-04-13, 16:36
Medlem
Krukmakarns avatar
Usch, mår riktigt dåligt när jag ser såna filmer
2010-04-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista
Kollade på inlägget du länkade till, man blir smått illamående av att det finns såna människor som inte sitter inspärrade, utan vandrar fritt i samhället. All form av djurplågeri är så fruktansvärt hemskt. Varför saknar Sverige ordentliga djurskyddslagar? Önskar att de som gör djur illa själva råkar ut för samma sak som de gör mot djuren, det är det enda rätta.

Sverige har bra djurskyddslagar, det är ju därför som dessa personer kommer att straffas.Hade deta varit i tex irak hade nog ingen brytt sig.
2010-04-13, 16:49
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Usch, mår riktigt dåligt när jag ser såna filmer

Jag mår riktigt dåligt när jag ser tråden överhuvudtaget.
Men det är ju min personliga reaktion...

Om det nu är tillåtet med sådana trådar så är det inte mycket man kan göra annat än att hålla sig ifrån dem.
2010-04-13, 18:02
Medlem
nVcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpskatt
Sverige har bra djurskyddslagar, det är ju därför som dessa personer kommer att straffas.Hade deta varit i tex irak hade nog ingen brytt sig.

Sverige har bra djurskyddslagar? Ja, ganska relativ fråga i och med att du jämför med Irak
2010-04-13, 18:19
Medlem
Andre-Hs avatar
Trodde inte de skulle visa själva djurplågeriet i klippet
2010-04-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista

Han som skrev det inlägget får förmodligen vård just nu. Men mer än så kan jag inte säga. Tyvärr.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in