Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-04-12, 18:24
Medlem
Fordies avatar
Hej

När jag söker efter trådar jag är aktiv i så kör jag alltid en sökning på fordie i textsökning under avancerad sökning.
Såklart är det 40 trådar som dyker upp som är aktiva varje dag som kommer innan dom jag bryr mig om, så jag undrar om det finns någon möjlighet att söka på typ.. Fordie -posts "1000" eller liknande?
Dvs "trådar som har inlägg med fordie i texten och som har under 1000 inlägg"?
Köra Fordie -xxx -xxx1 -xxx2 -xxx3 går inte då det kommer ta bort trådarna jag är intresserad av.

/Fordie
Citera
2010-04-12, 19:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Såvitt jag vet finns ingen sådan funktion. Varför inte bara använda mina inlägg?
Citera
2010-04-12, 19:04
Medlem
anooonyms avatar
Vet inte

Men på ämnet så undrar jag varför man inte kan sortera efter inlägg genom att t.ex trycka på "inlägg"-kolumnen
Citera
2010-04-13, 15:43
Medlem
epost72s avatar
Även jag saknar denna funktion, jag skulle vilja söka på mina inlägg från 2009, 2008, osv i avancerad sök. För tillfället verkar det som att sök buggar lite när det gäller valet "hitta inlägg från 1 år sedan" det blir ingen skillnad vad man än väljer om man söker på sina egna inlägg.

Man kan få ett någorlunda bättre resultat om man använder a:Fordie i lilla sökrutan i en specifik forumdel, det blir lite som i avancerad sök men enklare. Fordie inlägg i flashback

Då får man upp ditt första inlägg i denna forumdel 2006-01-17, 18:43.
Som du säkert vet kan du även använda a:Fordie för att finna dina inlägg i en specifik tråd.

Och vanlig ordning ni som har specialtecken i era användarnamn får tillämpa er nummer i stället. Er nummer finner ni i profilen u:100444 för Fordies del mao skriver man u: innan numret så får det samma funktion som a:

Vet ej om det hjälper Fordie men mig själv har det hjälpt många gånger.
Senast redigerad av epost72 2010-04-13 kl. 15:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in