2004-03-22, 04:18
Medlem
DunderUnos avatar
Tänkte köpa HBW eller Blue Mystic från Chemlab (), och jag undrade för mig själv..

Måste man verkligen få den där lappen om att beställningen har kommit?
Finns det inget sätt att slippa den?

Blir ju väldigt krångligt att hitta på någon bra lögn om vad man beställt för päronen.

Har beställt Stacker7 från Chemlab förr, men då sa jag att det var som koffein och sådär, så det var ingen fara.. Men jag kan inte säga att det är det jag köpt igen, för då skulle de säkert bli fundersamma om var burken med dessa är.
Men jag kanske är paranoid..
Citera
2004-03-22, 06:48
Medlem
Dj_Slimmes avatar
jag pratade med henke på smartbar och han sa att man kunde ta ordernummert eller vad det heter..tror det hette REF-nummer eller något, så kan man sedan skriva in det nummert på posten sida och se om paketet har kommit och nu ligger på posten.
sen är det bara att uppge nummert och personbevis/legg/pass.
Citera
2004-03-22, 07:41
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
jag pratade med henke på smartbar och han sa att man kunde ta ordernummert eller vad det heter..tror det hette REF-nummer eller något, så kan man sedan skriva in det nummert på posten sida och se om paketet har kommit och nu ligger på posten.
sen är det bara att uppge nummert och personbevis/legg/pass.

KOLI heter det. Är inte riktigt säker på stavningen dock.
Citera
2004-03-22, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
KOLI heter det. Är inte riktigt säker på stavningen dock.
två L ska det vara..
Citera
2004-03-22, 08:02
Bannlyst
Tror inte du kan undvika lappen, det är ju posten som skickar ut den så du ska veta att paketet finns där.

Sitter man & beställer på postorder när man bor hemma hos mamma så får man väl räkna med problem.
Citera
2004-03-22, 19:19
Medlem
DunderUnos avatar
Citat:
Tror inte du kan undvika lappen, det är ju posten som skickar ut den så du ska veta att paketet finns där.

Sitter man & beställer på postorder när man bor hemma hos mamma så får man väl räkna med problem, tror inte heller du får handla på Smartbar då det är 18års gräns & henke inte säljer till minderåriga

Så du flyttade hemifrån samma dag du blev arton?
Inte jag. Alla som bor hemma är inte fjårtisar, så du vet.
Förresten behövde jag inte visa legg när jag köpte Stacker7 från chemlab.. Var 17 då.

Men hur fungerar det med kolli, ref-nummer och det?
Tar man reda på sitt ref-nummer när man köper det och sedan trillar in på postens hemsida och sjunger ut det för dem, så slipper man lappen i brevlådan.. Eller hur menar ni?
Citera
2004-03-22, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DunderUno
Men hur fungerar det med kolli, ref-nummer och det?
Tar man reda på sitt ref-nummer när man köper det och sedan trillar in på postens hemsida och sjunger ut det för dem, så slipper man lappen i brevlådan.. Eller hur menar ni?

Tror inte du kan slippa lappen.

Kanske om du gör som du säger att du står där när posten kommer men det låter lite långsökt, tror det där med lappar osv. sköts via dator.

Men jag jobbar inte på posten så
Citera
2004-03-22, 20:57
Medlem
Lutass avatar
Jag antar att det är samma lapp du menar som kommer vad fan du än beställer, när jag beställde data prylar ringde jag och kolla samma dag som grejjerna kom. Kom ingen lapp då iallafall...
Citera
2004-03-22, 21:12
Medlem
DevilDists avatar
Köpte en digitalkamera för någon månad sen o hämtade ut den innan jag hade fått hem avin (lappen). Och det enda jag var tvungen att göra var att visa leg o säga hur stort paketet var, men jag tror att de gjorde det bara för att jag är så himla snygg
Citera
2004-03-22, 21:38
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Köpte en digitalkamera för någon månad sen o hämtade ut den innan jag hade fått hem avin (lappen). Och det enda jag var tvungen att göra var att visa leg o säga hur stort paketet var, men jag tror att de gjorde det bara för att jag är så himla snygg

Kan inte ha varit så att du så pass ofta köper hem saker från mystiska sidor så dem kände igen dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in