2004-03-22, 02:07
Medlem
cocksuckers avatar
tog alldeles nyss två stilnoct när jag skulle sova men "glömde" bort att gå och lägga mig, istället satte jag mig vid datorn för o flumma lite här, tog i ovishet av tiden även lite 2-ce, måtta väl upp en 10 mg så det blir nog inge sjudundrandes resa.. men jag borde väl bli lite glad... får se hur detta utvecklas nu..
Tills dess
Citera
2004-03-22, 02:16
Medlem
alx_s avatar
hahah..
inte för att jag vet vad varken stilnoct eller 2-ce är men det lär nog vara hallucinogent som jag fattar det
du får väl ha en trevlig resa och du får inte glömma att rapportera sedan

(och om nån skulle ha lust så kan ni ju få förklara vad stilnoct och 2-ce är )
Citera
2004-03-22, 02:47
Medlem
Nemesis1s avatar
2C-E är en psykedelisk drog och Stilnoct är insomningstabletter som också kan användas i berusningssyfte...
Citera
2004-03-22, 03:56
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Stilnoct är från Gud. punk slut.
Citera
2004-03-22, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Stilnoct är från Gud. punk slut.

Håller med. jobbigt när dom tar slut bara. mitt 30 pack nu senast gick på fyra dar
Citera
2004-03-22, 12:33
Medlem
alx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
2C-E är en psykedelisk drog och Stilnoct är insomningstabletter som också kan användas i berusningssyfte...

tackar
Citera
2004-03-22, 17:58
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Fy fan kåter som en skön resa, passa dig för så du inte missar tåget bara.
Citera
2004-03-22, 18:46
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Håller med. jobbigt när dom tar slut bara. mitt 30 pack nu senast gick på fyra dar
ah! en liksinnad! skål på dig mannen!
Citera
2004-03-22, 19:38
Medlem
Svårt att få piller?

jag antar att det är svårt att få stilnoct eller någon bensodiasepin utskriven av läkare.. jag brottas med vissa sömnsvårigheter och måttlig ångest från och till..hur funkar det där? ngn som har lite erfarenhet vad som krävs för att få bra piller utskrivna? vill inte käka värdelös antidepp medecin...
Citera
2004-03-22, 22:24
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatsMan
jag antar att det är svårt att få stilnoct eller någon bensodiasepin utskriven av läkare.. jag brottas med vissa sömnsvårigheter och måttlig ångest från och till..hur funkar det där? ngn som har lite erfarenhet vad som krävs för att få bra piller utskrivna? vill inte käka värdelös antidepp medecin...
benzo får du inte helt hux flux, helst heller inte utan att kombinera m antidepp. värdelös antidepp? har du testat eller är det bara en förutfattad mening du har? stilnoct/imovane är ganska lätt att få utskrivet, och vad som krävs: kanske att du har sömnproblem... bara en tanke
Citera
2004-03-23, 15:19
Medlem
cocksuckers avatar
Stilnoct är det inte så svårt att få utskrivet, säg bara att du mår dåligt och inte kan sova på nätterna, att du ligger och oroar dig för nånting osv. möjligtvis att du får pröva nåt skit först, typ propavan. men sen borde du få det.

PS. vilken resa det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in