2010-04-11, 18:33
Bannlyst
Hej flashback!

Det är såhär att en polare behöver pengar och funderar på att syssla lite med försäkrings bedrägeri. Vi har tänkt att dra ut eventuellt nästa helg och så ska han käfta med någon så han får spö. Jag filmar detta och så anmäler vi händelsen och delar på skadeståndet från de som slagit honom.

Hur mycket kan man få i pengar?
Vad tror ni om det hela?

Tack!
Citera
2010-04-11, 20:33
Medlem
Demigods avatar
Vet att syrrans kille fick 11000 för en sprucken läpp som efterlämnade ett hyfsat ärr iaf, om jag inte missminner. Var kring de summorna iaf.
Citera
2010-04-11, 22:49
Medlem
Josef Fritzls avatar
Hoppas din vän blir sparkad på pungen och mister båda kulorna samt förmågan att få upp den.

Hur som helst, det är helt bisarra mängder pengar som delas ut till en "stackare" som fått ett blåöga eller ett märke i ansiktet.
Hävda att du har blivit rädd och paranoid samt har sömnproblem och lite annat smått & gott.
Psykisk smärta ger också pengar.
Citera
2010-04-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josef Fritzl
Hoppas din vän blir sparkad på pungen och mister båda kulorna samt förmågan att få upp den.

Hur som helst, det är helt bisarra mängder pengar som delas ut till en "stackare" som fått ett blåöga eller ett märke i ansiktet.
Hävda att du har blivit rädd och paranoid samt har sömnproblem och lite annat smått & gott.
Psykisk smärta ger också pengar.
Ursäkta mig men du måste vara helt jävla dum i huvudet? Det finns givetvis ett längre bevis om att du är "psykiskt sjuk" Dummaste förslaget på flashback iår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in