2010-04-11, 17:30
Medlem
Kön: Man
Ålder: 23
Dos: 5st HBWR-frön
Tidigare erfarenhet: Krypton, Cannabis, Alkohol

Denna kommer bli en liverapport, men sen ska jag posta en rapport efter som kommer att reflektera till det som hände eller möjligtvis inte hände. Så se live-delen mer som en krydda på det slutgiltiga rapportet. Tror inte det är någon skada så länge det kommer nånting vettigt ur mig också.

Nu har man 5st HBWR-frön skalade, krossade och blandade in i en halvliter flaska med vatten som står på bordet och bara väntar att bli drucken Jag gjorde blandningen sisådär runt fem, så ska nog attackera den runt halv åtta. Har haft en liten dekishelg nu att tjejen har varit borta och tänkte att det är väl dags att prova de här jävlarna nu också <: Rumskamraten är hemma och medveten om det här, så han får sitta lite barnvakt utifall det behövs. Man vet ju aldrig hur man kommer att reagera.

Just nu så sitter jag och dricker lite söndagsbärs, men denna får bli sista burken då jag inte vill blanda allt för mycket sprit med första gången LSA.

Kom gärna med förslag/tips om nånting verkar vara på tok. Jag är väldigt påläst om ämnet, men kan ju vara att man har missat eller glömmt nånting eller inte haft med sig tillräckligt med källskritik.

Vi ses om ett par timmar! Nu slår den här ner sig på sängen och pluggar lite vidare för att sen se vad som händer.
Citera
2010-04-11, 18:01
Medlem
Lite svårt att koncentrera sig till pluggandet när vattnet i flaskan börjar se skönt grönt ut <: Upptäckte även att nånting växer i min blandat Sensitiva/Kannabis-kroka. Siktet är inte att oddla Kannabis för bruk, men slängde in några frön från sista femman jag fick bara utav rent intresse. Får se vilken det är som växer nu
Citera
2010-04-11, 19:40
Medlem
Såå, nu ser vattnet härligt grönt ut. Ska bara hämta en pizza, sen svepa i mig härliga alkaloiderna och börja se vad som händer <:
Citera
2010-04-11, 20:03
Medlem
Nu har man klunkat vattnet då med frörester och allting. Blir att äta en Hawaii Special på köpet. Den blir la gött att eventuellt spy upp. Tog ett par Primperan för att fixa eventuellt illamående.
Senast redigerad av KaotikTic 2010-04-11 kl. 20:06.
Citera
2010-04-11, 20:21
Medlem
Hmh, vet inte om jag bara inbillar mig, men börjar ha lite ont i huvudet. Sån där tung känsla. Och återkommande tinnitus.
Citera
2010-04-11, 20:22
Medlem
HellionZeros avatar
Live rapporter får man inte göra
Citera
2010-04-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Live rapporter får man inte göra
Skadar väl ingen, om man sen fyller in med en vettigare rapport efter? <:
Citera
2010-04-11, 20:46
Medlem
Ljusen verkar blinka lite. Mår svagt illa, men inget farligt. Ser fram emot trippen. Ligger i sängen och kollar på Scarface. Definitivt lite förändrad perception.
Senast redigerad av KaotikTic 2010-04-11 kl. 21:02.
Citera
2010-04-11, 21:07
Medlem
Hmmmh, känns som om man har ont i benmusklarna. Känns konstigt. Ska nog våga mig på en till öl med cigg <:
Senast redigerad av KaotikTic 2010-04-11 kl. 21:09. Anledning: Stavfel
Citera
2010-04-11, 21:51
Medlem
Inget nämnvärt har hänt. Känner mig allmänt ganska mysig och får fortfarande ont i benen när jag ställer mig upp. Hidria Spacefolk låter jättebra. Låg ett tag i sängen och läste tripprapporten här. Nu blev jag inspad att fixa en visualizer till Foobar2000 så ska nog göra det och fortsätta läsa och lyssna på musik.
Citera
2010-04-11, 22:39
Medlem
Allting verkar vara mer eller mindre skrattframkallande. Verkligen ingen stark tripp. Undrar om man skulle våga sig på lite weed samtidigt.

edit: Mumsade två st frön till ist.
Senast redigerad av KaotikTic 2010-04-11 kl. 22:55.
Citera
2010-04-11, 23:35
Medlem
big_bobs avatar
Du skulle inte ha käkat nån pizza. du skulle inte ha käkat nåt. man ska äta HBW på fastande mage!
Du kan räkna med att bli illamående
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in