Kön: Man
Ålder: 23
Dos: 5st HBWR-frön
Tidigare erfarenhet: Krypton, Cannabis, Alkohol
Denna kommer bli en liverapport, men sen ska jag posta en rapport efter som kommer att reflektera till det som hände eller möjligtvis inte hände. Så se live-delen mer som en krydda på det slutgiltiga rapportet. Tror inte det är någon skada så länge det kommer nånting vettigt ur mig också.
Nu har man 5st HBWR-frön skalade, krossade och blandade in i en halvliter flaska med vatten som står på bordet och bara väntar att bli drucken

Jag gjorde blandningen sisådär runt fem, så ska nog attackera den runt halv åtta. Har haft en liten dekishelg nu att tjejen har varit borta och tänkte att det är väl dags att prova de här jävlarna nu också <: Rumskamraten är hemma och medveten om det här, så han får sitta lite barnvakt utifall det behövs. Man vet ju aldrig hur man kommer att reagera.
Just nu så sitter jag och dricker lite söndagsbärs, men denna får bli sista burken då jag inte vill blanda allt för mycket sprit med första gången LSA.
Kom gärna med förslag/tips om nånting verkar vara på tok. Jag är väldigt påläst om ämnet, men kan ju vara att man har missat eller glömmt nånting eller inte haft med sig tillräckligt med källskritik.
Vi ses om ett par timmar! Nu slår den här ner sig på sängen och pluggar lite vidare för att sen se vad som händer.