2010-04-11, 17:29
Medlem
Galtsurkas avatar
Silikon är sexigt, eller snarare stora välformade bröst är sexiga.
Efter att haft tur och fått vara med en som hade silikon så kan jag säga att det var väl som jag hade tänkt mig, men jag skulle nog hellre föredra att kramas med naturliga bröst i den storleken. Lite för hårda.
Citera
2010-04-11, 17:30
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Avskyr silikon!
Citera
2010-04-11, 17:32
Medlem
MatMammas avatar
De beror väl på vilken kirurg som gjort antar jag. Om de är en riktig klåpare så man har ärren under patten direkt så ser de färskräckligt ut Dock gillar jag inte när de kommer till överdrift änna att brösten ser ut som påklistrade bollar. Visst inget emot silikon, men de måste vara estiskt tilltalande. På tal om kirurgi så finns de så många fler sätt än att bara trycka upp ett par implantat genom ett snitt dirket under bröstet. Tänk på detta tjejer som ska skaffa silikon.
Citera
2010-04-11, 17:33
Medlem
Artygs avatar
Hade varit svårt för mig att bli ihop med någon som har silikon. Men jag hade förmodligen kunnat sätta på en tjej med silikon som ONS bara för att fylla porrfetischen man har där man sätter på en billig blondin med stora silikonpattar. (Inte för att man tänder på det..)
Citera
2010-04-12, 03:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Tja, snyggt tycker jag att det är, men inte lika goa att klämma på.

+1
Silikon är mycket mer attraktiv att kolla på, men när man ska känna så är inte känslan samma.
Citera
2010-04-12, 04:43
Medlem
gulebolls avatar
Nej, det ser pantat ut. Men om man däremot smakfullt reshape-a, och får ett par minimala bröst att se normala ut. Då är det en annan sak.
Citera
2010-04-12, 10:18
Medlem
RuinationIPAs avatar
Macrolane?

Citat:
Ursprungligen postat av guleboll
Nej, det ser pantat ut. Men om man däremot smakfullt reshape-a, och får ett par minimala bröst att se normala ut. Då är det en annan sak.
Citera
2010-04-12, 10:41
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DashX
Jag ÄLSKAR silikonbröst! Stora bröst på en smal tjej = sexigast ever. *drömmer*

Nä fy fan det ser ju helt sjukt ut. Nä ska det vara stora silikonbröst så ska det vara på en kurvig tjej.

Tycker att 90% av tuttjobben är dåliga, brösten ser bara bra ut så länge det är kläder på. Naturliga går före 9 av 10 gånger dom passar i stort sett alltid kroppen!
Citera
2010-04-12, 10:53
Medlem
Amagadwats avatar
Pyttelite, ibland.
Citera
2010-04-12, 11:24
Medlem
soapmasters avatar
Självklart tycker man silikon är snyggt.

Tycker man inte det så är man dum i huvudet.
Citera
2010-04-12, 12:30
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Tycker att 90% av tuttjobben är dåliga, brösten ser bara bra ut så länge det är kläder på. Naturliga går före 9 av 10 gånger dom passar i stort sett alltid kroppen!

Håller med om att många opererade bröst ser jävligt risiga ut, ärr, vec eller överfyllda så att de är alldeles för hårda etc. Å andra sidan är naturligt stora bröst oftast inte snygga de heller, när BHn åkt av. Tycker också att stora, naturliga bröst är för slappa, det blir liksom ingen styrsel i dem. Ska det vara stora bröst så föredrar jag silikon, naturliga bröst är finast när de är små.
Citera
2010-04-12, 12:40
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zience
Tycker att tjejer med naturliga bröst är mycket finare att titta på, sedan är de naturliga brösten skönare i sängen också tycker jag personligen. Fast jag är mer fixerad av behinds än bröst

jag har ju aldrig knullat med ngn som har sillisar! men de e klart, de betyder ju inte att du inte har gjort de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in