2011-01-29, 18:56
Medlem
beavertands avatar
Jag tycker inte implantat är sexigt eller snyggt.
Jag föredrar verkligen naturliga bröst, riktig vara. Det ska inte vara något silikon skit
Citera
2011-01-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beavertand
Jag tycker inte implantat är sexigt eller snyggt.
Jag föredrar verkligen naturliga bröst, riktig vara. Det ska inte vara något silikon skit

Håller absolut med. Det är oerhört mycket mer tändande när brösten är äkta och en naturlig del av tjejen jämfört med gummituttar. Men silikon kan väl vara en lösning för vissa som kanske är raka motsatsen till "blessed" antar jag.
Citera
2011-01-29, 19:02
Medlem
Thisismadness.s avatar
Någon moderator får gärna flytta den här tråden, vettefan hur den hamnade på BDSM, fetischism, parafili och kinky sex.
Citera
2011-01-29, 19:03
Medlem
Jag tillhör den skara erfarna och pålästa människor med hög status som tycker att implantat är jätteäckligt, och som den provsmakare och mogna individen jag är, skulle jag aldrig vidröra ett par silikonbröst. Jag kräks nästan i princip varje gång jag ens ser ett par silikonbröst. Usch.
Citera
2011-01-29, 19:03
Medlem
Kokken87s avatar
Silikon kan se bra ut. Men har sett exempel där efter kläderna kommer av ser det bara onaturligt och nästan sjukt ut.
Har inte haft privilegiet att "testa" någon med silikon men om det är som du beskriver det hela som stenar låter inte det särskilt attraktivt.
Jag ser hellre att en tjej har naturliga än onaturliga men större.
Citera
2011-01-29, 19:09
Medlem
Thisismadness.s avatar
Det är ett intressant ämne, ska bli kul och se om någon kanske föredrar plastbröst, och varför.
Citera
2011-01-29, 19:09
Medlem
DenUltimatas avatar
En tjej är absolut inte hennes bröst utan sig skälv som person. om en tjej har implanterade bröst förstår jag direkt att det är något fel på henne. alltså behöver inte va mycket men något är ju inte som det ska när man gör sig fulare och försöker va snyggare :S jag tänker först och främst på hur tjejen ser ut i ansiktet. sen vill jag få reda på mer om henne och någonstans där emellan kommer det där med att man tänker - hmm snygga bröst hon har eller lite för små bröst men det gör inget. men om hon har implanterade bröst tänker man - uuuh! :S äckligt stora bröst och säkert as korkad eller fan va snygg hon var. typ så tänker jag. gillar hellre söta tjejer än snygga tjejer. när jag var liten tyckte jag till och med det var äckligt med snygga tjejer x) men vad du än gör. var som du är och förbli så!

Haha, roligt att du vill klämma på andras bröst

Kram från Honom, hoppas du fick ett bra svar.
Citera
2011-01-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thisismadness.
Det är ett intressant ämne, ska bli kul och se om någon kanske föredrar plastbröst, och varför.

Mitt inlägg ovan är ironiskt och visar hur 90% av idioterna här inne tänker. Jag föredrar inte plastbröst, men har ingenting emot det. Med kläder på (icke utmanande), en behå över är det ingen större skillnad estetiskt sett. Jag kan köpa att det blir annorlunda när beröring kommer in i bilden.

Man blir så trött på idioter som först sågar plastbröst, för att sedan surfa in på närmsta porrsida och se valfri porrstjärna bli titfuckad. Eller idioterna som "absolut inte ens skulle kunna röra" ett par silikbröst och sedan fem minuter efter skapar en tråd om att de aldrig får knulla.

Plastbröst är inte bara attraktivt ur estetiskt synpunkt, utan symboliserar även en viss sexuell drift hos den personen som valt implantaten. Precis som att tjejer tänder på killar med charm och självförtroende, tänder killar på tjejer som utstrålar en viss dominans/kåthet - bröstförstoring för att få ligga mer.
Citera
2011-01-29, 19:15
Medlem
Pissmadames avatar
Kvinnor som gör små triviala pectorala silicon implantat borde radas upp och arkubuseras.. Så ser jag på siliconimplantat.. Det är inte bara att det ser efterblivet ut, det är ur idealogiskt perspektiv även. Det är äcklande att någon kan ha så lite tankeverksamhet att denne väljer silicon i kroppen för att se lite mer cp ut..
Citera
2011-01-29, 19:15
Medlem
Thisismadness.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenUltimata
En tjej är absolut inte hennes bröst utan sig skälv som person. om en tjej har implanterade bröst förstår jag direkt att det är något fel på henne. alltså behöver inte va mycket men något är ju inte som det ska när man gör sig fulare och försöker va snyggare :S jag tänker först och främst på hur tjejen ser ut i ansiktet. sen vill jag få reda på mer om henne och någonstans där emellan kommer det där med att man tänker - hmm snygga bröst hon har eller lite för små bröst men det gör inget. men om hon har implanterade bröst tänker man - uuuh! :S äckligt stora bröst och säkert as korkad eller fan va snygg hon var. typ så tänker jag. gillar hellre söta tjejer än snygga tjejer. när jag var liten tyckte jag till och med det var äckligt med snygga tjejer x) men vad du än gör. var som du är och förbli så!

Haha, roligt att du vill klämma på andras bröst

Kram från Honom, hoppas du fick ett bra svar.

Jag förstår ju att är man kär i en tjej så är man ju kär i tjejen och brösten spelar inte så stor roll. Men när det kommer till upphetsning och när man är sexuellt attraherad till någon då måste ju bara dom där plastbollarna förstöra. Tycker också det är konstigt att man skulle vilja göra sig fulare, men vad vet jag.

Angående klämmandet, alltså ser man två riktigt stora snygga saftiga bröst så måste man ju bara klämma. Nej, men du fattar nog vad jag menar.
Citera
2011-01-29, 19:25
Medlem
Thisismadness.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Mitt inlägg ovan är ironiskt och visar hur 90% av idioterna här inne tänker. Jag föredrar inte plastbröst, men har ingenting emot det. Med kläder på (icke utmanande), en behå över är det ingen större skillnad estetiskt sett. Jag kan köpa att det blir annorlunda när beröring kommer in i bilden.

Man blir så trött på idioter som först sågar plastbröst, för att sedan surfa in på närmsta porrsida och se valfri porrstjärna bli titfuckad. Eller idioterna som "absolut inte ens skulle kunna röra" ett par silikbröst och sedan fem minuter efter skapar en tråd om att de aldrig får knulla.

Plastbröst är inte bara attraktivt ur estetiskt synpunkt, utan symboliserar även en viss sexuell drift hos den personen som valt implantaten. Precis som att tjejer tänder på killar med charm och självförtroende, tänder killar på tjejer som utstrålar en viss dominans/kåthet - bröstförstoring för att få ligga mer.

Jag förstår helt vad du menar. Säkert många som säger att dom hatar silkionbröst men när det väl kommer till krita och dom ska ligga med en tjej med implantat så skiter dom i det. Men tycker du verkligen plastbröst är attraktivt ur en estetisk synpunkt? På vilket sätt?

Sen tror jag det är lite individuellt om man tänder på en tjej med viss dominans. Vissa gillar ju när tjejen är lite undergiven, vissa när dom är lite dominanta, vissa andra saker. Eller hur?
Och sen behöver ju inte bröstförstoringen ha en koppling med att man vill ligga mer. Utan att man vill vara "snygg" i killars ögon eftersom dom flesta killar föredrar stora bröst. Men det är ju stor skillnad på äkta stora och stora fejk.
Citera
2011-01-29, 19:27
Medlem
DenUltimatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisismadness.
Jag förstår ju att är man kär i en tjej så är man ju kär i tjejen och brösten spelar inte så stor roll. Men när det kommer till upphetsning och när man är sexuellt attraherad till någon då måste ju bara dom där plastbollarna förstöra. Tycker också det är konstigt att man skulle vilja göra sig fulare, men vad vet jag.

Angående klämmandet, alltså ser man två riktigt stora snygga saftiga bröst så måste man ju bara klämma. Nej, men du fattar nog vad jag menar.

Fattar precis skulle också vilja klämma på väldigt många men rent sexuellt typ om jag har ''samlag'' med en tjej så kollar jag helst henne i ansiktet först och främst. guuud va söta vissa är så utan tvekan i ansiktet. sen kollar jag ju skälvklart in hennes andra härligheter

för mig går livet ut på att göra livet lyckligt för en kvinna och hoppas jag får det en dag
Men jag klarar mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in