Citat:
Ursprungligen postat av flesheater
Igår efter jobbet hade jag lite prylar att uträtta men sugen som jag var på opiater drog jag ändå i mig lite vid 14.30-tiden, ett glas te med kratom (runt 8g). Sen bombade jag 3-4g kratom också. På det blev jag lite småskön men sen efter nån timme var jag mest bara jag speedad. Kom hem runt 18.30 och bombade 300mg krossad tradolan. En timme senare tog jag 300mg kodein. Fick dock ingen större effekt, visst blev jag lite hög men inte sådär störtskön.
Idag bombade jag endast 300mg kodein och nu 30-45 minuter senare är jag rejält moffad.
Blir förvånad att det slog så olika, har ätit ungefär lika mycket mat både igår och idag. Är det verkligen så meningslöst att fylla på ett opiatrus?
Är det just pga oralt intag det är svårt att fylla på? Går det bättre att fylla på en opiatfylla bakvägen (rektalt) ?
Nej det funkar fint, du hade förmodligen tolerans. Det som inte går att fylla på är Kodein. Dvs har du tagit 300mg Kodein nu är det onödigt att fylla på med mer om 1 timme för att boosta. Efter 6-7 timmar går det dock att fylla på men med mindre effekt än vanligt pga tolerans, kanske även lite pga Kodeinets antagonistiska effekt.
Har du däremot tagit Kodein, och sen vill fylla på med en annan Opioid så fungerar det utmärkt.