2010-04-10, 13:24
Medlem
Vattenspanns avatar
För några månader sen införskaffades ett tiotal nya underbyxor modell boxerkalsong till mitt hushåll. Eftersom dessa nya underbyxor är snyggare och skönare än mina gamla har jag helt enkelt i stort sett slutat använda dom jag hade innan. Av den enkla anledningen har dom gamla legat och blivit knastriga i resåren, låter lite som att bita i ett knäckebröd när man ska ta på sig dom.

Jag undrar nu om dessa, i övrigt välfungerande men inte så snygga, kallsipper är bortom all räddning? Är resåren för evigt förlorad eller kan man, utan kirurgiska ingrepp, få fason på resåren igen? Kanske genom vattenbad, stretchtrännig eller annat. Om dom är att betrakta som döda så kan jag åtminstone slänga dom så dom slipper ligga och samla damm i onödan.

Visste för övrigt inte vart fan den här tråden passade, vardagsbekymmer, mode eller kanske rent av naturvetenskap. Om ni kan komma på något bättre ställe så får ni gärna flytta.
Citera
2010-04-10, 13:26
Medlem
Skulle rekommendera Vardagsbekymmer för tråden och Papperskorgen för kalsongerna.
Citera
2010-04-10, 13:42
Medlem
Vattenspanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_9
Skulle rekommendera Vardagsbekymmer för tråden och Papperskorgen för kalsongerna.

Tänkte också vardagsbekymmer först men sen tänkte jag att dom på modeforat kanske har bättre koll på sånt här. Sen visste jag nog egentligen innerst inne att allt hopp var förlorat Segt när man använt upp alla finkallingar och inte orkar tvätta bara. Dom liksom ligger och hånler åt mig med sina knastrande resår. Men jag får väl helt enkelt ge upp dom.
Citera
2010-04-10, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Tänkte också vardagsbekymmer först men sen tänkte jag att dom på modeforat kanske har bättre koll på sånt här. Sen visste jag nog egentligen innerst inne att allt hopp var förlorat Segt när man använt upp alla finkallingar och inte orkar tvätta bara. Dom liksom ligger och hånler åt mig med sina knastrande resår. Men jag får väl helt enkelt ge upp dom.

Har också en liknande hög med mer eller mindre nedgångna nödfallskalsonger, dock är det med glädje jag dragit slutsatsen att de behöver användas mindre och mindre av någon anledning. Dock sitter jag med ett par på nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in