2010-04-10, 00:09
Medlem
Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen och det pga att jag antagligen har för tunn hy under ögonen. Jag vet att det finns 100 tals ögoncremer där ute men de flesta är ju bara skit, har provat Niveas billiga skit men den fungerade inte.

Så nu till frågan, vet ni någon ögoncreme som VERKLIGEN fungerar och motverkar möra ringar under ögonen? Jag förstår att det inte går att få bort dom helt men iallafall reducera ringarna en aning. Finns ju dyrare ögoncremer och dom ska tydligen vara bättre, har hört att Biotherm's produkter ska fungera bra. Skulle också vara intressant att höra vilka ögoncremer ni har provat och vad det har gett för resultat?
Citera
2010-04-10, 00:38
Medlem
planeraDs avatar
Skit i kräm och ta steget fullt ut med en lem i röven, aktiverar blodkärlen i ansiktet och efter några klibbiga sessioner ska färgskalan i ansiktet vara fullt etablerad.
Citera
2010-04-10, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Skit i kräm och ta steget fullt ut med en lem i röven, aktiverar blodkärlen i ansiktet och efter några klibbiga sessioner ska färgskalan i ansiktet vara fullt etablerad.
Du låter som min morfar , LOL
Citera
2010-04-10, 02:04
Medlem
https://www.flashback.org/t1147721
Citera
2010-04-10, 08:56
Medlem
jennyjanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen och det pga att jag antagligen har för tunn hy under ögonen. Jag vet att det finns 100 tals ögoncremer där ute men de flesta är ju bara skit, har provat Niveas billiga skit men den fungerade inte.

Så nu till frågan, vet ni någon ögoncreme som VERKLIGEN fungerar och motverkar möra ringar under ögonen? Jag förstår att det inte går att få bort dom helt men iallafall reducera ringarna en aning. Finns ju dyrare ögoncremer och dom ska tydligen vara bättre, har hört att Biotherm's produkter ska fungera bra. Skulle också vara intressant att höra vilka ögoncremer ni har provat och vad det har gett för resultat?

Det finns massa krämer där ute, men inget jag tycker fungerar.
Jag är skitblå under ögonen, och det ser ut som jag vart i närkamp med
mike tyson. Det finns en conseler från Make up Store, som heter Cover All.
Den täcker allt! Den bästa jag prövat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in