2010-04-09, 01:56
Medlem
MindTwisters avatar
Nu fick jag en bäng idé som jag inte kan sluta tänka på. Går det att färga gräs med karamellfärg och sedan röka det? Eller är karamellfärgen giftig vid inandning?
Skulle vara coolt att röka blått gräs, haha.
Citera
2010-04-09, 02:00
Medlem
Det du färgade gräset med innan du kom fram till att karamellfärg kanske är mindre farligt, skadade nog hjärnan på dig.
Citera
2010-04-09, 02:03
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Annars så finns det olika strains som kan vara i olika färger,.
t.e..x Purple Haze

Att röka "färg medel" är nog inte det nyttigaste.. .
Citera
2010-04-09, 02:06
Bannlyst
vänta 10-20 år så har dom nog tagit fram gräs i alla möjliga färger och smaker

(smaker finns redan men ofta smakar dom inte alls som namnet låter)

edit kolla min avatar , no need for paint
Senast redigerad av axyon 2010-04-09 kl. 02:09.
Citera
2010-04-09, 02:13
Medlem
go for it
Citera
2010-04-09, 02:32
Medlem
brisingrs avatar
Bara sprayya fuck this im living once
Citera
2010-04-09, 02:53
Medlem
CaskRatlinss avatar
Inte vet jag men spontant så brukar väl ungar hälla i karamellfärg i diverse kakor och pannkakssmeter utan att direkt lida av det?
Citera
2010-04-09, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Inte vet jag men spontant så brukar väl ungar hälla i karamellfärg i diverse kakor och pannkakssmeter utan att direkt lida av det?

Jo men frågan är ju dock om det blir skadligt om man andas in röken när färgämnerna förbränns.
Citera
2010-04-09, 04:27
Medlem
Testa och berätta vad som händer!

Skulle iof va skönt att ringa sin läkare och fråga ifall det går att röka karamellfärg
Citera
2010-04-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p2dab
Jo men frågan är ju dock om det blir skadligt om man andas in röken när färgämnerna förbränns.

Sant. Men med tanke på att själva gräset i sig inte är nyttigt alls om det förbränns och inandas kan det väl inte spela så stor roll med lite karamellfärg. Kör på! Du kommer nog inte dö, hur smaken blir vettefasen.
Citera
2010-04-09, 16:44
Medlem
flummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Sant. Men med tanke på att själva gräset i sig inte är nyttigt alls om det förbränns och inandas kan det väl inte spela så stor roll med lite karamellfärg. Kör på! Du kommer nog inte dö, hur smaken blir vettefasen.
Inte nyttigt men inte särskilt skadligt heller. Karamellfärg kanske kan vara mycket värre.
Citera
2010-04-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummare
Inte nyttigt men inte särskilt skadligt heller. Karamellfärg kanske kan vara mycket värre.

Tror inte direkt man kolar av det. Bara att testa? Nån ska ju alltid vara den första...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in