2010-04-08, 22:59
Medlem
Atheistswins avatar
Tänkte ta med en 5 gram grönt till stockholm, åker med tåg. Någon större risk att man kan åka dit?
2010-04-08, 23:08
Medlem
Bruttas avatar

Känner att jag behöver motivera lite: Vad i hela friden skulle vara någon slags risk?!!?! Det är ett vanligt jävla inrikeståg för hilvede...
2010-04-08, 23:08
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solo7
Har du någon gång åkt tåg från göteborg till sthlm? Vad tror du själv?
Tror inte han har gjort det, hur kan han fråga här annars. Annars hade han vetat om knarkhundarna som är på tågen hela tiden. Så svar till TS Nej absolut inte.
2010-04-08, 23:13
Medlem
brajzillas avatar
hahaha knappast men om du röker det på tåget är det nog stor risk
2010-04-08, 23:15
Medlem
Psychoos avatar
HAHA! Inte direkt nån tull inom Sverige... Så länge du inte sitter vid en polis med en drogtränad hund så kan du vara lugn!
Om du inte sitter och viftar med den såklart...
2010-04-08, 23:17
Medlem
CoopColas avatar
Här i Stockholm är det snutar med hundar ute rätt ofta, så jag skulle inte våga ha med mig knark i huvudstan. Lämna det hemma.
2010-04-08, 23:22
Medlem
His avatar
Tror du verkligen man behöver smuggla in saker från en stad till en annan som om det vore två separata länder?

...
2010-04-08, 23:27
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Här i Stockholm är det snutar med hundar ute rätt ofta, så jag skulle inte våga ha med mig knark i huvudstan. Lämna det hemma.
man får ju leva lite,det blir mera spännande om man har lite väldoftande gräs på sig

till Ts: nej,som alla har skrivit,ingen risk
2010-04-08, 23:28
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atheistswin
Tänkte ta med en 5 gram grönt till stockholm, åker med tåg. Någon större risk att man kan åka dit?

Beror helt på dig. Om du börjar nojja och bete dig fan på tåget kan du väl bli kollad på nästa station utav polis. Men chillar du, tar det lugnt och inte börjar bete dig utav helvete är risken lika med noll. Också förutsatt att du inte tar fram det i tåget, någonstans och börjar vifta med skiten. Bara tänk logiskt.
2010-04-08, 23:29
Medlem
Atheistswins avatar
Tack för de svar som inte var helt besudlade med ilska, nojjar bara tydligen. Jag är som sagt tidigare ostraffad och skulle vilja ha det så.

Toppen :P
2010-04-08, 23:38
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atheistswin
Tack för de svar som inte var helt besudlade med ilska, nojjar bara tydligen. Jag är som sagt tidigare ostraffad och skulle vilja ha det så.

Toppen :P

Bra, om du tar mindre risker så kommer det nog gå bra. Men ta rådet från de som bor i Sthlm och se till att du har en luktfri påse, zip alltså, kanske två. Och tänk inte mer på det, köp en dricka eller något så att när du vandrar i tåget eller i stationer kan ha något att koncentrera dig på. Hoppas att din resa går bra.

(P.S jag brukade själv pendla och tjuvåka med hasch mellan karlstad - göteborg, och andra städer, förr i tiden. Så det är de råd jag ger dig. D.S)
2010-04-08, 23:41
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamtheking
Hahah det här gjorde min kväll!
Fan vilken tråkig kväll du måste haft.
TS: Nej det är ingen risk förknippad med själva transporten. Sen kanske det kan finnas narkotikapatruller på centralstation osv. men det är förmodligen väldigt ovanligt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in