2010-04-08, 15:52
Medlem
abc_abcs avatar
tjo

jo frågan är, går det få bort sitt ögonvar ? jag brukar ha ögonvar på morgonen som ligger i, ja hur ska man förklara , där tårarna kommer om man gråter de inte mycket men man ser en vit prick så att säga.....

sen brukar det komma tillbax under dagen typ 2-3 gånger, menar de inte så nice att gå runt med, menar jag går ju lixom inte runt med en spegel , så jag kan titta om det kommit mer aa typ..

finns det nått som gör att man inte får det ? eller varför får man det ?
Citera
2010-04-08, 18:06
Medlem
Så länge inte varet kommer i stora mängder så är det helt normalt. Har du mycket (en kompis till mig kunde vakna upp med en skorpa av var över hela ögat haha) kan det vara ögoninflammation, då får man gå till doktorn och ta en ögonsalva. Har du småklumpar (typ 1mm stora) så är det förmodligen, tyvärr, bara att leva med det
Citera
2010-04-08, 18:15
Medlem
abc_abcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dac2009
Så länge inte varet kommer i stora mängder så är det helt normalt. Har du mycket (en kompis till mig kunde vakna upp med en skorpa av var över hela ögat haha) kan det vara ögoninflammation, då får man gå till doktorn och ta en ögonsalva. Har du småklumpar (typ 1mm stora) så är det förmodligen, tyvärr, bara att leva med det

jo de är typ 1mm små, men syns ju , jag irriterar mig på det bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in