• 1
  • 2
2011-12-06, 00:06
Medlem
C0ws avatar
Tänkte också dra till O'Learys på lördag med 6-8 pers. Alla är 18, vore fan drygt om vi inte kommer in...

Kommer iaf åka in till gamla stan och fridhemsplan imorgon och checka läget hos dem och boka ett bord om det går när El Clasico spelas

Står även på deras hemsida att bokning endast är för matgäster... synd att det inte går att boka om man bara köper ett par öl

edit: skulle någon kunna rekommendera andra sportbarer? Tackar på förhand.
Senast redigerad av C0w 2011-12-06 kl. 00:13.
Citera
2011-12-10, 17:07
Är ju elclassico ikväll! har bokat bord på o'learys, 2 av oss är 18 och resterande är 17, kommer det bli några problem när vi ska in, eller är det bara att traska in och säga att vi bokat bord?:P
Citera
2011-12-10, 17:20
Medlem
Szlyynas avatar
20+ efter 22.00 har jag för mig.
Citera
2011-12-10, 17:22
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
20+ efter 22.00 har jag för mig.
Okey, men vi är där kl 21, så det borde inte vara några problem då inte? fast kommer hänga där till kanske 12
Citera
2012-02-06, 16:00
Medlem
devilzeuss avatar
Bumpar den här tråden. Tänkte se premier league ikväll med ett gäng polare men då jag för ett tag sedan förlorade först passet på krogen och veckan efter legget och inte orkat ta tag i att fixa nytt än så har jag ju vissa problem att legitimera mig ... Är det kört för mig att komma in? Att missa matchen existerar inte så jag kommer inte att riskera att åka dit i onödan. Ser ut som en typisk 18-åring så vakten kommer väl tro att jag ljuger om jag drar dit och berättar sanningen.
Citera
2012-02-06, 23:11
Medlem
fenylalanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anik
Tänkte dra ut för att se El Clasico på lördag och såvitt jag vet är det 21 år på lördagar. Matchen börjar 22.00, samma tid som discot sätter igång och eftersom jag inte är 21 år är det osäkert om jag kommer in på stället.

Jag tar för givet att jag måste komma dit lite tidigare, men frågan är när de börjar fråga efter leg så man kan slinka in innan? Och man bokar bord kommer man in automatiskt såvida man är över 18 år?

Första gången jag ser en match där som börjar 22.00 och krockar med deras disco-grejs, någon som vet nåt?

Gå i sällskap med några fagra damer. Då kommer man alltid in.
Citera
2012-02-06, 23:31
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Populus
Vet att i Kalmar är det 21 år på O'learys.

Det är det överallt.
Citera
2012-02-06, 23:33
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenylalanin
Gå i sällskap med några fagra damer. Då kommer man alltid in.

Äh lägg av finns gott om fjortisställen låt oss äldre åtminstone ha ett ställe att hänga på.
Citera
2012-02-07, 19:43
Medlem
Ipwnualls avatar
är det någon ordningsvakt som faktiskt bryr sig om "åldersgränser"? Om du klär dig som en 15 åring så är det väl klart att du inte kommer in, men förutsatt att du faktiskt har på dig hela och rena kläder och ser respektabel ut så brukar det väl inte vara några större problem att komma in på ställen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in