2010-04-08, 00:53
Medlem
Har större män i genomsnitt större kuk? Om inte, vad är förklaringen till att just kuken avviker från den gängse normen om att människor i allmänhet är proportionerligt byggda - ingen ifrågasätter ju att en större man också i genomsnitt har större händer, fötter etc...och kom nu inte med invändningar av typen "Jag är bara 170, men min kuk är 22 cm". Individuella avvikelser bevisar inget, jag syftar på ett genomsnitt ur ett större jämförelsematerial här...
Citera
2010-04-08, 00:58
Medlem
Rifter666s avatar
Jag tror inte det finns något större samband i detta, verkar bara vara en myt.
Citera
2010-04-08, 01:05
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Jag tror inte det finns något större samband i detta, verkar bara vara en myt.

Ironisk eller? Låter ju annars jävligt rimligt att det skulle vara så som TS säger.
Citera
2010-04-08, 01:13
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Ironisk eller? Låter ju annars jävligt rimligt att det skulle vara så som TS säger.

Absolut inte, jag talar av egna erfanheter.
Citera
2010-04-08, 01:57
Medlem
Mr-andersons avatar
Det finns inget samband, finns korta grabbar med stora dasar... samt långa som har små.
Citera
2010-04-08, 03:16
Medlem
purity666s avatar
Jag har själv blivit gruvligt lurad av tron att män på två meter är välhängda. Döm om min förvåning när det visade sig att snubben kuk som en colaburk. Kort o tjock.. såg helt skadat ut.
Citera
2010-04-08, 07:30
Medlem
ekoapelsins avatar
har 2st 2 meters gubbar på jobbet, båda har små kukar vid slakt tillstånd.
Citera
2010-04-08, 09:20
Medlem
flipis avatar
De tvåmeterskillar jag har varit med (de var iaf över 1.90), har välformade kukar åt det större hållet, inte överdrivet stora då som man skulle kunna tro...
Citera
2010-04-08, 09:54
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
har 2st 2 meters gubbar på jobbet, båda har små kukar vid slakt tillstånd.

är inte säkert att långa killer har större kukar, men är ganska säker på att dom iaf inte har mindre. Allt har ju som sagt med proportioner att göra, 10 slakt på en kort kille ser ju större ut än 10 slakt på en lång. Alla tror tex att ronnie cooleman har liten kuk, men vafan, han är ju två meter bred liksom
Citera
2010-04-08, 10:04
Medlem
Nu har inte jag ett stort antal sexpartners att göra min bedömning på! (>10)
Men mina erfarenheter säger mig att lång kille = lite över medel
kort kille = lite under medel

men det är som sagt bara dom som jag träffat!
Citera
2010-04-08, 13:23
Medlem
Sygnotives avatar
Det finns gott om källor att söka om detta, så jag tänker inte bry mig om att länka några.

Det finns ett generellt samband mellan kroppsstorlek och penisstorlek.
Sambandet är dock betydligt svagare än för de övriga kroppsdelarna/organen.

Det innebär alltså att det förstås finns 1.60m män men stor penis, samt 2m män med liten penis.
Tar du dock 10.000 av varje storlek och mäter dem, så kommer medlet vara större för de större männen.

Till detta kommer även andra faktorer som kan styra penisstorleken, som t.ex. "ras", kost under uppväxten, hormonhalt, drogmissbruk, sjukdommar etc...
Citera
2010-04-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sygnotive
Det finns gott om källor att söka om detta, så jag tänker inte bry mig om att länka några.

Det finns ett generellt samband mellan kroppsstorlek och penisstorlek.
Sambandet är dock betydligt svagare än för de övriga kroppsdelarna/organen.

Det innebär alltså att det förstås finns 1.60m män men stor penis, samt 2m män med liten penis.
Tar du dock 10.000 av varje storlek och mäter dem, så kommer medlet vara större för de större männen.

Till detta kommer även andra faktorer som kan styra penisstorleken, som t.ex. "ras", kost under uppväxten, hormonhalt, drogmissbruk, sjukdommar etc...

Bra sammanfattat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in