Liknande problem kanske är svaret gammal och smutsig inuti?
Min dator (gammal) har de senaste månaderna stundtals blivit svår att surfa med då den hackar och håller på dock inte varje dag.
Det har hänt datorn hängt sig helt(de senaste månaderna) maskinfel och dags byta dator?
Mest problem när jag webbar så först misstänkte jag bredbandet.
Har ett program som lagrar en del data och det låter som att när det programmet är aktivt skriver det direkt till disken(disken skramlar hela tiden) i stället för till "minnet" när jag arbetar programmet? Här har jag även misstänkt Windows som tyx uppdatera stup i ett och då skall mitt antivirus uppdatera någon dag efter vilket verkar utlösa något nytt från windows osv.
Konstiga är att när jag körde windows key + R och sedan "perfmon /report" verkar det som datorn rensas och t ex just nu verkar datorn jobba normalt och dessutom utan att hacka? Jo rapporten perfmon säger typ 30% svar uteblir men säger allt verkar fungera ok på det den testar?
Det kan absolut vara tid byta dator men tänkte kolla med er kunniga då jag vill gärna behålla cd-brännare etc och nya datorer har inga
Skall jag påpeka för de som byggt mitt nya analysprogram det verkar skriva till disken under tiden jag jobbar med elendet?