2010-04-07, 21:28
Medlem
Hallå FB, jag har rökt den fine cb med jämna mellanrum i cirka 1½ år nu och trivs som en fisk på ett ställe där fiskar trivs fett bra, men jag har en liten fundering, eller rättare sagt, två!

1. Hur pass lätt är det att bli hög av passiv rökning från cb?
Scenariot i fråga innehåller 4 pers som röker som skorstenar i en 1'a samt cirka 4 pers till som inte röker, o vi rullar då upp gås efter gås, lär antagligen blivit cirka 10st den kvällen.)

2. Kan man bli "böghög"?
En av mina polare som var på festen (scenariot nämnt ovan) blev helt enkelt bög av att vara hög, som det verkade i alla fall. Han drack ju iofs en del alkohol i olika former, men jag har supit med honom 20+ gånger förut och aldrig märkt NÅGOT ALLS av detta.

Det som hände var i alla fall att jag kände mig lite pajj då jag och min polare (vi som bodde i lägenheten) rökte en fet innan det kom folk, sen började vi hiva i oss öl m.m. samt röka ännu mer, och jag bestämde mig då för att aldrig supa så pass mycket och röka samtidigt något mer, då jag fick skumma "hallisar" av diverse slag, inte uppenbara figurer och förändringar, utan snarare att jag upplevde saker som väldigt hotfulla och jag kunde känna hur folk sprang emot mig m.m, men det är la inte det den här tråden handlar om, men det är en sidenote bara.

Efter att ha utlidit detta helvete så återgick jag till att röka en fet, och kände mig mycket mer chillad då jag börjat nyktra på, men min mage var fortfarande lite rage pga all öl, så jag la mig på sängen och bara blundade och lyssnade på diskussioner mellan mina vänner, och då händer det.

En av mina goda vänner kommer o sätter sig på sängen, och jag typ "hej", och han hejar tillbaka, varpå han böjer sig ner och försöker kyssa mig helt på random, och jag WTF'ar som satan och frågar vad han håller på med, han viskar att "det är ok" och jag blir nästan lite rädd då han beter sig så otroligt annorlunda. Han ser på mig med en väldigt passionerad blick och försöker gång på gång att börja hångla upp mig, men jag vänder mig bara bort hela tiden och säger åt honom att ge sig.

Jag är inte den som har bögskräck då jag har några vänner som är homosexuella samt att jag träffat väldigt många bögar då ett av mina syskon är homosexuell, och jag brukar även vinna gay chicken-race med lättja då jag druckit alkohol då jag helt enkelt inte bryr mig om sådana saker på den nivån. Sålänge det är en kul grej bara så kan jag kyssa en kill-polare utan problem! (Detta lär väl många "fb-coolingar" nämna?)

Men saken är den att han blev verkligen mega-fag av passiv cb-rökning! Någon mer som varit med om liknande?!
Citera
2010-04-07, 21:33
Medlem
frosses avatar
https://www.flashback.org/t1159013 ?
Citera
2010-04-07, 21:46
Medlem
Battery6s avatar
Jag tror att din kompis var bög redan till att börja med och att han vart väldans kåt av att röka gräs.
Citera
2010-04-07, 22:03
Medlem
Antingen hånglar du på eller så låter du bli. Så enkelt är det.
Citera
2010-04-07, 22:06
Medlem
Bruttas avatar
Skulle inte tro att det är möjligt att bli varken hög eller bög av passiv rökning.
Citera
2010-04-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Jag tror att din kompis var bög redan till att börja med och att han vart väldans kåt av att röka gräs.

Ja alltså, han rökte ju aldrig, det var som sagt passivt för hans del, och i övrigt så har han aldrig ever visat minsta tecken på bögness :S

Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Skulle inte tro att det är möjligt att bli varken hög eller bög av passiv rökning.

Jag har ingen aning ang. bög-delen, men det verkar inte bättre. Och med tanke på att vi rökte en hel del samt att inget fönster eller liknande var öppet så känns det som att det borde vara möjligt! Varför skulle det inte gå att bli hög på passiv rökning liksom?
Det är klart jag förstår att man knappast kan bli pissbäng, but still, det borde vara möjligt?!
Och sen är det just det att han aldrig visat några som helst tecken på att vara homo, men den kvällen var det helt sjukt!
Citera
2010-04-07, 22:27
Medlem
racerkatts avatar
GH har svaret:
https://www.flashback.org/t582261
Citera
2010-04-08, 08:15
Medlem
chaoswithins avatar
Jag tror faktiskt bara han ville jävlas med dig, speciellt om du hade nojjat sen innan.
Citera
2010-04-08, 08:47
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag tror faktiskt bara han ville jävlas med dig, speciellt om du hade nojjat sen innan.

Tänkte också det, som du sa själv så brukade du ju inte banga ur när ni körde någon form av "vem-kan-gå-längst-med-bögigheten" lek?

Kan tänka att dina polare satt och garvade som idioter i soffan medan du förskräckt försökte avvärja dig.
Citera
2010-04-08, 11:56
Medlem
Jag brukar jävlas med min bästa polare titt som tätt , när vi har rökat väldigt mycket är det skit lätt att få han bög nojjig fast han vet att jag aldrig skulle göra det.
Citera
2010-04-08, 12:59
Medlem
MsPa1nTs avatar
Böghög av passiv rökning? No wai..
Citera
2010-04-08, 13:24
Medlem
reffis avatar
Han kanske är homosexuell och när han rökt och druckit så kommer känslorna fram extra mycket?
Mycket skit kommer fram när man dricker alkohol... kanske ännu mer för vissa när dem blandar röka och alkohol!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in