2010-04-07, 15:43
Medlem
söker justa dejtingsajter för bs killar

några med erfarenhet av ovan?
Citera
2010-04-07, 15:46
Medlem
sn1gels avatar
Tror QX.se kan fungera bra, fast har faktiskt inte varit inne där själv och kollat... men lycka till!
Citera
2010-04-07, 17:19
Medlem
Ingen erfarenhet men på BC tror jag du säkert kommer hitta någon bs kille.
Citera
2010-04-09, 01:39
Medlem
Pillertrillares avatar
Är jag helt uta och cyklar nu men kan man inte välja läggningen på de flesta dejtningsajter?
Citera
2010-04-18, 09:58
Medlem
Är det någon som provat dejta på "C-Kontakt"?

Det är en är inte gratis men har det någon betydelse?
Citera
2010-04-22, 18:39
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillertrillare
Är jag helt uta och cyklar nu men kan man inte välja läggningen på de flesta dejtningsajter?

Nja det beror på, exempelvis på Match som ju måste ses som en av de större kan man inte ställa in att man är bisexuell. Man måste söka uteslutande motsatt eller samma kön. Spraydate har dock den funktionen.
Citera
2010-04-22, 18:43
Bannlyst
QX är nog bäst enligt min erfarenhet, men finns ju lite annat. rfsl har en chat (bra om man bor i gbg, malmö eller sthlm tror jag). Sylvester har jag inte provat själv. Sen kan man ju få napp på snyggast chatten och free6 chatten med om man skillar lite (free6 chatten vete fan om den e uppe nuförtiden ens).

ed: Kan tilläggas att alla dessa är gratis. Man ska fan inte behöva betala för sånt tycker iaf jag, QX är nog rika nog på reklam och "guldmedlemskap".
Senast redigerad av Ozzalbatrozz 2010-04-22 kl. 18:46.
Citera
2010-04-22, 19:00
Medlem
gayromeo.com
planetromeo.com Samma sida som gayromeo, men mer censurerad det går enligt uppgifter tex att surfa där på offentliga platser, inga garantier jag vet inte.

och Qruiser som folk redan sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in