2010-04-07, 01:59
Medlem
MirRs avatar
Min skönaste bäng historia var i spanien...

jag och en polare var ensamma i Marbellas stränder längst ner i spanien vid sol kusten. När vi skulle gå ner till stranden och sätta oss kom en skum snubbe fram och fråga om vi ville ha hasch XDXD..
jag och min polare blev överlyckliga och svarade ja!!!!!.. vi fick en 5a brunt från marocko och det var så fint att man kunde böja på biten som ett suddegum för 30 euro.. vi missade bussen tebax till våran lägenhet och satt vid solnedgången och rökte med massa öl och garvade åt massa folk som hade sex på stranden med lite nirvana- lake of fire musik på min lilla strandhägtalare xD.. sjuukt nice skulle göra vad som helst för det igen..
Citera
2010-04-07, 02:05
Medlem
Vilket troll.

Är du full kanske?
Citera
2010-04-07, 02:19
Medlem
Blüchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Vilket troll.

Är du full kanske?
Varför är han ett troll?

Kan fan inte komma på den bästa bänghistorien jag har varit med om, vill ju inte bli outad heller... Skall tänka lite, återkommer om jag vill posta
Citera
2010-04-07, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blücher
Varför är han ett troll?

Kan fan inte komma på den bästa bänghistorien jag har varit med om, vill ju inte bli outad heller... Skall tänka lite, återkommer om jag vill posta

Blev lite irriterad på hans slarviga svenska, godnatt.
Citera
2010-04-07, 02:22
Medlem
MirRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blücher
Varför är han ett troll?

Jag känner han har e lite efter
Citera
2010-04-07, 03:31
Medlem
stonkinggreats avatar
Ett av de absolut finaste tillfällen med CB var under en festival förra året.
Jag och en kompis hade hittat ett fint avsides ställe precis bredvid älven (som låg precis bredvid campingen) som man kom till om man traskade en stund. Inget folk där, man hör bara lite grann av alla "BIRA BIRA BIRA"-skrålande 15-åringar men annars är det knäpptyst.

Vi slår på Sleep - Dopesmoker, tänder pipan och bara sitter helt tysta under hela låtens gång (1timma och några minuter) samtidigt som älven ränner förbi och fåglar svävar ovanför oss. Det var fantastiskt.
Citera
2010-04-07, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MirR
Min skönaste bäng historia var i spanien...

jag och en polare var ensamma i Marbellas stränder längst ner i spanien vid sol kusten. När vi skulle gå ner till stranden och sätta oss kom en skum snubbe fram och fråga om vi ville ha hasch XDXD..
jag och min polare blev överlyckliga och svarade ja!!!!!.. vi fick en 5a brunt från marocko och det var så fint att man kunde böja på biten som ett suddegum för 30 euro.. vi missade bussen tebax till våran lägenhet och satt vid solnedgången och rökte med massa öl och garvade åt massa folk som hade sex på stranden med lite nirvana- lake of fire musik på min lilla strandhägtalare xD.. sjuukt nice skulle göra vad som helst för det igen..
Men herregud.. XDXD.. tebax.. ja!!!.. suddegum..

Hur tydligt kan det bli att det är en fjortis??
Citera
2010-04-07, 14:51
Medlem
MirRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCat
Men herregud.. XDXD.. tebax.. ja!!!.. suddegum..

Hur tydligt kan det bli att det är en fjortis??

haha va snackar du om? lillegubben har rökt de mesta i både amsterdam och chriss. å är nog äldre än dej med.. bara min stil att skriva .. buuuf*huu om du inte gillar de
Citera
2010-04-07, 15:11
Medlem
MirRs avatar
kommer ihåg första gg i chriss för några år sedan när jag och en polare var nere, det var ju första gg så vi visste inte att de sålde weed som på fruktstånd,. hahaha han frågade massa folk å de kollade på han som om han va dum i huvudet.. hahaha va vi garvade..sen gick han fram till en låååång och stor snubbe som såg jävligt förvirrad ut, när han sa hello?, hello? så sprang han iväg så han sprang efter och sa sorry sorry och la handen på han, shit asså.. han sa don´t , DON´T så typ skrek han och sprang till snubbarna som stod med hundarna vid kanten:P.. jävlar va de kollade på oss så vi sprang där ifrån till en konstig bakgård i chriss..... där fanns stånden.. tårarna kom när vi såg allt gräs och haschet ojojoj.. vi köpte : delux hasch, ww, bubblegum, the cronic, och lite jack.. sjuuuukt glada tände vi en holk och kom sedan på att vi köpt röka för nästan alla pengar och hade inte råd med hotellet :P.. vi var så bänga och rökte holk efter holk så vi va ute hela natten och rökte å drack.. sov på bussen hem ist ..
Citera
2010-04-07, 16:22
Medlem
klybans avatar
Citat:
haha va snackar du om? lillegubben har rökt de mesta i både amsterdam och chriss. å är nog äldre än dej med.. bara min stil att skriva .. buuuf*huu om du inte gillar de
Bästa att alla som är fjortisar skriver precis så som du gjorde nu.

Sen Jason_Puncheon! dags du lär dig vad ett troll är.
Och till sist två riktigt skitdåliga historier, som säkert var sköna och roliga historier att uppleva.
Men nedskrivna som text sög dom hästballe för uttrycka det milt.

Och det finns säkert redan en tråd om detta, för CB forat är ett ställe man lyckat göra minst 10 trådstarter på varje ämne
Citera
2010-04-07, 19:38
Medlem
MirRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bästa att alla som är fjortisar skriver precis så som du gjorde nu.

Sen Jason_Puncheon! dags du lär dig vad ett troll är.
Och till sist två riktigt skitdåliga historier, som säkert var sköna och roliga historier att uppleva.
Men nedskrivna som text sög dom hästballe för uttrycka det milt.

Och det finns säkert redan en tråd om detta, för CB forat är ett ställe man lyckat göra minst 10 trådstarter på varje ämne

Söt du är mannen .. fjortisar som tror sig skriver som du . men de är lugnt känner mej bara yngre när folk kallar mej fjortis
Senast redigerad av MirR 2010-04-07 kl. 19:40.
Citera
2010-04-07, 20:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Söt du är mannen .. fjortisar som tror sig skriver som du . men de är lugnt känner mej bara yngre när folk kallar mej fjortis
Vuxna människor använder inte heller så många smiles som du nu just gjorde.
Och en extremt längtan att hela tiden berätta historier som denna att du känner dig yngre, för jag påpeka faktum att dy skyddar sig som du nu gör.

Tyvärr för dig faller du in exakt under profil icke torr bakom öronen än.
Om du nu råkar vara äldre, så är det dags för dig att mogna lite.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in