2010-04-07, 01:35
Medlem
korqs avatar
Hejsan, drog nyss in windows7 eftersom XP blev korrupt.
Skulle koppla in min Acer P223W till min Znote 6625WD från Zepto.

Men nu får jag inte upplösningen på den externa skärmen att fungera korrekt, har försökt via Nvidias kontrollpanel lägga till 1680x1050 manuellt men det går inte heller, den åker bara till 1600x1024 och så står det "input not supported"
Någon som har tips på vad jag kan göra? Annars blir det att installera XP igen och det vill jag verkligen inte!
Citera
2010-04-07, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Hejsan, drog nyss in windows7 eftersom XP blev korrupt.
Skulle koppla in min Acer P223W till min Znote 6625WD från Zepto.

Men nu får jag inte upplösningen på den externa skärmen att fungera korrekt, har försökt via Nvidias kontrollpanel lägga till 1680x1050 manuellt men det går inte heller, den åker bara till 1600x1024 och så står det "input not supported"
Någon som har tips på vad jag kan göra? Annars blir det att installera XP igen och det vill jag verkligen inte!
använd via Windows, Har du installerat rätt drivrutin. Vad kör du för kabel? Tydligen så har du varken hdmi- eller dvi-ingångar på din bärbara. Om det var möjligt på xp så är det absolut möjligt på ditt nya windows. ge inte upp
Citera
2010-04-07, 10:59
Medlem
korqs avatar
Windows program fungerar lika dåligt som nvidias i detta fallet.
Tycker också det borde gå helt utmärkt när det fungerade i XP men som jag ser det, har jag inte gjort nåt fel :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in