2010-04-06, 19:04
Medlem
facemans avatar
dom flesta jag känner verkar tycka det är helt okej att röka minst 4 spliffar VARJE dag, varför är det så accepterat?
Citera
2010-04-06, 19:07
Medlem
Ettan^s avatar
För att de inte kan tänka sig en dag utan att röka? De befinner sig troligtvis i gränslandet till ett seriöst beroende, men vill inte riktigt inse det själva utan anser att det är helt okej att gå runt och vara stenad hela dagen.

Allt är dåligt om det går till överdrift, cannabis som alkohol som kaffe som träning.
Citera
2010-04-06, 19:08
Medlem
brajzillas avatar
ja någon jävla måtta får det vara
Citera
2010-04-06, 19:09
Medlem
minilogos avatar
För att de är nyfrälsta och tycker att det inte finns något bättre att göra än att röka dagarna i ända.
Själv tycker jag att det räcker med en spliff om dan (fritt fram att röka mer ifall man är ledig) efter man gjort det som behövs göra för den dagen, typ.
Citera
2010-04-06, 20:49
Medlem
knatcharns avatar
nämen dra på trissor en hora
Citera
2010-04-07, 23:34
Bannlyst
röker varje dag, när man har rökt ett tag är en spliff som en kopp kaffe. Kan ha rökt för 5 min sen sen gå tillbaka till mina vanliga sysslor utan att någon märker det. Men förstår hur du tänker, men ruset är inte samma som när man började
Citera
2010-04-07, 23:55
Medlem
gebbes avatar
bara jag som knappt blir bäng efter jag rökt flera dagar irad?
Citera
2010-04-07, 23:57
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gebbe

Jag har fan också upplevt det! Skedder för några dagar sen, rökte lite så blev jag heeelt bäng, sen dagen efter så röker jag mer men blir bara lite bäng:/
Citera
2010-04-08, 00:00
Medlem
Citat:

Räcker med ett par dagar för min del innan jag byggt upp toleransen så pass att det inte är roligt längre. Till sist röker man för att bli normal.
Citera
2010-04-08, 00:45
Medlem
Citat:

På vanlig standardröka blir det lätt så, för mig...
Med lite bättre röka tar det några veckor á ca. 10-15 gram iaf. Räcker dock oftast att byta sort så är "problemet" löst. Fast ett uppehåll är nästan alltid att föredra.
Citera
2010-04-08, 07:55
Medlem
flummares avatar
Gör man det man bör göra och inte bara blir sittandes från morron till kväll så är det väldigt milda biverkningar som oftast inte visar sig innan man gör ett uppehåll. Så jag tycker det är ok o röka varje dag om man inte bara blir sittandes.
Citera
2010-04-08, 07:58
Medlem
flummares avatar
Citat:
Det finns alltid nått som funkar, ombyte förnöjer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in