Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Jag har varken emot nyfrälst eller va du nu kallar det, upp till var och en att visa sin glädje eller inte. Du verkar va emot de som finner glädje i det. Samt detta är ju ett cannabis forum eller hur? Då är det väl bra att folk skriver upp sina erfarenheter bra som dåligt?
Samt det är lika knas som att prisa, snus, tobak, godis, alkohol osv osv så sluta böla och gilla läget att folk är för något som gör mer nytta än skiten jag nämnde.
Nej, det är inte bra att folk visar sin glädje på forumet.
Det är precis den typen av beteende som fick mig att lämna cannabisdelen för något år sedan, jag tröttnade helt enkelt på alla "Jävlar vad dunderfett att äta/kolla på film/spela tv-spel/runka/promenera/titta på himlen/hoppa studsmatta/spela fotboll/valfri jävla aktivitet är när man har rökt, vad tycker ni?"-trådar som fullkomligt svämmade över.
Och det var ju inte bara jag som irriterade mig på det, då det var av den här anledningen underforumen startades, eftersom det inte funkade att folk "visade sin glädje".
Om man nu vill berätta hur flipped out ens hjärna blir av att röka borde man starta en stor tråd där nyfrälsta kan diskutera det med smileyspäckade inlägg, fast det är väl det huvuddelen i cannabisforumet får ta hand om nu i och för sig.