2010-05-03, 23:29
Medlem
Dalailamas avatar
Föreslår att Admin eller lämplig Mod startar en tråd om denna förändring av forumets struktur i subforumet för Viktiga meddelanden.
Senast redigerad av Dalailama 2010-05-03 kl. 23:41.
Citera
2010-05-03, 23:37
Medlem
BlackBookss avatar
Bra flyttningen +1
Ordet "Allmänt" -1

Allmänt är vilseledande, hoppas dock att flytten i alla fall minskar antalet idiotiska felposter.
Citera
2010-05-04, 00:15
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Men just forum namnet Flashback skapade antagligen en del förvirring med där visa nya användare trodde alla trådar kunde skrivas här. Läser man forum namet "Bildhantering och grafisk formgivning" förstår man ju att trådar som handlar om droger inte hör hemma där t.ex även om man är ny medans namnet Flashback inte ger samma automatiska koppling.

Javisst, jag har aldrig påstått något annat. När jag sa att "andelen är konstant" för någon månad sen, menade jag att den kombinerade summan av felplacerade trådar, där användaren bara postar i första bästa forum, plus den stora mängd felplacerade trådar som skapas för att användare tror att webb/IT/foto/video ska ligga i Bildhantering. Detta är ett helt annat problem som vi jobbar med att få bukt på.

Jag tror alltså också att Flashback genererar fler av den första typen. Inget annat.
Citera
2010-05-04, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Jag tycker det var mycket bättre när det låg längst upp, nu känns bara inte rätt!

Helt ovant att ha allmänt längst bak nu.

Edit: Går det inte bara skapa en ny del ovanför design. Så allt som hamnar där, hamnar automatiskt i papperskorgen. Men kanske för overkilll.

Vore komiskt om dom går ner till allmänt längst ned nu, och skriver i Flashback.
Citera
2010-05-05, 19:22
Medlem
stilltons avatar
det hjälpte tydligen inte... https://www.flashback.org/t1187789
Citera
2010-05-05, 21:12
Medlem
Som sagt: en "etagevåning" ska ligga högst upp

http://www.mallorcaluxuryestate.de/images/783-1.jpg

Detta ger bara mer utrymme åt rövslickarna
Citera
2010-05-05, 21:54
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72

Jag anser att papperskorgen ska ligga överst, folk som inte orkar söka kan därmed placera sina trådar direkt där de hör hemma.

Det skulle vara rätt neat om man kunde göra trådar och inlägg i papperskorgen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in