Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Det finns bara en version. Annars är Windows 7:s Media Center helt underbart. Varning dock: börja inte att installera en massa codecs och konstiga mediaspelare. Det finns redan stöd för DivX/Xvid (dessutom med underbar rendering) och x.264 i W7 och att få undertexter och MKV att fungera är skäligen enkelt. Minimalism är det som gäller för codec och hör av dig (eller någon annan som läser) om du vill ha reda på hur man gör.
Joo, jag tror dig men det här är en gammal dator som jag pular med. Fick ett GeForce 7600GT AGP med 512 mb så den kan nog duga. Jag är på jakt efter en fet socket a-processor, värsta modellen typ, och en sata disk version 1 också, så blir den en maxxad data

. Jag har nog ngt minne, men jag minns inte vad det var i, 333, eller 400...hmm..
Jag köpte nämligen ett av de sista MK som gick att få tag på till socket a. Strax efter la HDn av och de nya hade bara sata 2, vilket jag märkte inte funkade på sata1. Så det blev till att köpa nytt, men med det här nya grafikkortet + att jag får en hel bunt HD, 300gb ide, gratis.
Och...datan har bara CD, ingen DVD, min "nya" dvd är troligen sata2...