Toby Keith r ju en hrlig snubbe som kanske r lite missfrstdd i det medieklimat som rder. Jag uppfattar ordet "propaganda" som ngot negativt som bygger p lgner & hjrntvtt. "Courtesy of the Red White & Blue" r vl ingen propagandalt utan handlar snarare om att st upp & frsvara de vrderingar som vr frihet vilar p. Men r du ute efter ltar som liknar Tobys s...
Bra val! ven om jag tycker deras politiska sikter r t helvete s gillar jag dom.
Exempel:
I alla lnder - propaganda dr Hyllar Albanien och Kina
Rorsmannen - Pro-Mao
Rda Fanor - bra demonstrationssng, Kommunistiska Partiet kr fortfarande den p sina 1:a maj-tg.
Hall dr bonde - Svngig lt om Vietnam
P andra sidan politiska skalan har du Svensk Ungdom och Motstndssnger, bra ltar av bda. Gillar skarpt "Frgor till Far", "Upp till den morgon" och Du blonda folk".
Sedan kanske inte AIK Trubaduren r riktig propaganda musik, men kampsnger kan det ju rknas som.
P andra sidan politiska skalan har du Svensk Ungdom och Motstndssnger, bra ltar av bda. Gillar skarpt "Frgor till Far", "Upp till den morgon" och Du blonda folk".
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!