2010-04-04, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheepskin
Haha fy fan vad roligt med alla vrickade Fb:are!

Testa att ta kontakt med skolan, de brukar ju alltid ha gamla kataloger liggandes.

Kungsfoto är helt klart en lead att följa upp. Namnet känns bekant.
Är inte så sugen på att höra av mig tiill min gamla skola, då de förmodligen känner till
mina i vissa ögon tveksamma bravader.
Finns inget härligare en en tajt orakad tonårsfitta.
<fan vad sexigt det var när man torrknullade tjejkompisarna då de hade mjukisbyxor.
Minns väl hur en tjej som hette Caroline motjickade och var skitkåt.
Men nu stiger hoppet helt klart att få tag i en katalog.
Citera
2010-04-04, 01:40
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Lite skumt att som 35-åring runka till bilder på 13-15-åringar som dessutom är fullt påklädda. Tänder du på sånt?

Eller är det bara för att du vet vilka tjejerna är? Du skulle inte runka till någon random sötnos i en annan klass om du hade hela katalogen?
Jag tror har vill runka till minnet av någon han haft sex med. Hoppas verkligen att det ligger till så. I för sig kanske inte hela värden. Kanske inte den bästa synen annars en 35 årig man springer och jagar 15åriga tjejer...
Senast redigerad av nonamed 2010-04-04 kl. 01:42.
Citera
2010-04-04, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Lite skumt att som 35-åring runka till bilder på 13-15-åringar som dessutom är fullt påklädda. Tänder du på sånt?

Eller är det bara för att du vet vilka tjejerna är? Du skulle inte runka till någon random sötnos i en annan klass om du hade hela katalogen?

Är i första hand ute efter bilder av de tjejer jag har knullat, hånglat med , eller fantiserat om.
Rör sig om ca 10 tjejer på skolan.
Verkar skumt, men dessa är faktisk mina bästa runkobjekt fortfarande. Jag är ändå ganska erfaren
knullat ca 70 tjejer genom åren.
Har tex en tjej, Pernilla jag fantiserar om. Detta var min kompis Mattias tjej, Mattias hade den största kuk vi i klassen någonsin sett. Grov som en falukorv.
Blir skitkåt av att fantisera om hur han knullade carro med sin jättekuk. Han skröt ofta om hur kåt carro var.
Tyvärr är inte Mattias med oss längre.
RIP Mattias, du finns i mina tankar.

Jag har familj och ett barn, men vad fan skulle det ha med saken att göra. Jag föredrar att runka frömför att knulla med frugan.

Några frågor på det?
Senast redigerad av carolina kallur 2010-04-04 kl. 01:47.
Citera
2010-04-04, 01:54
Medlem
nonameds avatar
Verkligen inte! Stämmer det så förstår jag dig lite! Låter ändå rätt mycket ca 70 girls. Men jag tror dig inte.
Citera
2010-04-04, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Verkligen inte! Stämmer det så förstår jag dig lite! Låter ändå rätt mycket ca 70 girls. Men jag tror dig inte.

Skall tillägga att ca 40 av dessa har varit horor.
<<<fattar fan inte hut jag lyckats få till det med ca 30 icke betaldamer, då jag är ful, fattig, och allmänt tråkig. Har även ganska liten kuk.
Citera
2010-04-04, 02:09
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Skall tillägga att ca 40 av dessa har varit horor.
<<<fattar fan inte hut jag lyckats få till det med ca 30 icke betaldamer, då jag är ful, fattig, och allmänt tråkig. Har även ganska liten kuk.
HAHA... inte sådär super svårt att knulla många tjejer. Speciellt 30 stycken över 35 års ålder är ju långt ifrån omöjligt. Pucko det är ju 1-2 om året.
Citera
2010-04-04, 02:28
Bannlyst
Gå och sätt dig på horpallen och skäms!
Citera
2010-04-04, 02:33
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdaddy
Gå och sätt dig på horpallen och skäms!
Skulle bara förtydliga att det är ju inte helt omöjligt direkt. Inte mitt mål! Men skäms över vad jag sa NEJ! Horpallen menar du om jag skulle ha sex med en tjej eller 2 om året så är jag är hora eller är dom horor? Fattar inget? Du menar lite mer lösa kvinnor eller?
Senast redigerad av nonamed 2010-04-04 kl. 02:40.
Citera
2010-04-04, 03:08
Bannlyst
Citat:
HAHA... inte sådär super svårt att knulla många tjejer. Speciellt 30 stycken över 35 års ålder är ju långt ifrån omöjligt. Pucko det är ju 1-2 om året.

man börjar ju inte knulla från dagen man föds.

onT: vet inte vart du kan fixa skolkataloger, men du kan ju söka på facebook efter dina runkobjekts namn och se ifall de finns där.. fast de kanske ser ut som ett gäng gamla haggor i dagens läge (?)
Senast redigerad av TheMasterPace 2010-04-04 kl. 03:11.
Citera
2010-04-04, 03:45
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Slickade fittan på en tjej i klassen på skoltoaletten. Det var tider det.

Kanske den enda anledningen till att gå i skolan, att slicka någons fitta på skoltoan.

Citera
2010-04-04, 04:11
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMasterPace
man börjar ju inte knulla från dagen man föds.

onT: vet inte vart du kan fixa skolkataloger, men du kan ju söka på facebook efter dina runkobjekts namn och se ifall de finns där.. fast de kanske ser ut som ett gäng gamla haggor i dagens läge (?)
Men horpallen öö... för 2-3 tjejer om året är fan lite väl! Då har man tappat uppfattningen av vad som är en player och horkarl!
Citera
2010-04-04, 04:28
Bannlyst
Citat:
Men horpallen öö... för 2-3 tjejer om året är fan lite väl! Då har man tappat uppfattningen av vad som är en player och horkarl!

Fattar inte vad du menar vad fan snackar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in