Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-03, 11:43
Medlem
Tjenare!

Letade lite men hitta inget. Så jag vet inte om jag letat dåligt eller om jag har en ny uppfinning på g?

Jag undrar helt enkelt om det finns något program man kan installera på min dator (dator 1) Där jag får frågor från dator 2, 3, 4 om de får installera ett visst program, eller göra någon speciell ändring.

Hoppas ni förstår?

Alltså, min lillasyster vill installera ett program som har ploppat upp på någon sida. Hon förstår inte riktigt så hon klickar. Istället för att programmet bara installeras, så får jag upp en fråga på min dator, om det är okej, isf installeras det, annat fall så avbryts det.
Citera
2010-04-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperVictor
Tjenare!

Letade lite men hitta inget. Så jag vet inte om jag letat dåligt eller om jag har en ny uppfinning på g?

Jag undrar helt enkelt om det finns något program man kan installera på min dator (dator 1) Där jag får frågor från dator 2, 3, 4 om de får installera ett visst program, eller göra någon speciell ändring.

Hoppas ni förstår?

Alltså, min lillasyster vill installera ett program som har ploppat upp på någon sida. Hon förstår inte riktigt så hon klickar. Istället för att programmet bara installeras, så får jag upp en fråga på min dator, om det är okej, isf installeras det, annat fall så avbryts det.
Kan man inte göra dig som admin, och som vanlig user sätta vissa restriktoner? Är inte säker på om det går. Har aldrig testat...
Citera
2010-04-04, 13:44
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?

Du kan alltid begränsa detta med hjälp av rättigheterna som ligger under operativsystemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in