Härliga tider, strålande tider!
Nu är Thompa glad igen... Tack!
Hade helt glömt bort den där nyhetsgruppen. Har inte rört usenet på flera år.
En liten annan fråga på samma ämne förresten, hur är det med det internationella Flashbackforumet?
Visst finns det regler även där, men vilka lagar rättar det forumet sig efter - med tanke på att det vänder sig till utländska användare?
Till exempel om någon skulle skriva om "Bajs-Elvis" och slänga upp förfalskade bilder på kungafamiljen i prekära och sexuella aktiviteter där?
Kort sagt, faller det helt inom samma ramar som det här forumet?