[quote=sWeePerr]
Citat:
Ursprungligen postat av SCHILLER1950
Det låter närmast som det är läge för en ominstallation. Om du har originalinstallationen kvar kommer du in i recovery genom ctrl+f11 vid uppstart. Kan vara lite knepigt då du endast har 2 sekunder på dig efter bootscreenen. Du raderar dock allt på HD:n så du måste lösa det på något sätt om du vill spara materialet, som att montera hårddisken i en annan dator tillfälligt.
Hej sWeePerr...
Har varit inlagd på sjukhus och genomgått en operation, därav det långa uppehållet med reparationen av min dell dator... har letat beg. moderkort över hela världen men fick till slut köpa ett beg. kort från dell... vad hände sedan... se nedan...
Har nu införskaffat ett nytt moderkort från Dell (1500kr)... efter vissa problem så fungerar min dell 9150 igen... problem som återstår är att min andra hårddisk inte syns någonstans, varken i enhetshanteraren, bios eller diskhantering... så gäller även min dvd spelare (min dvd inspelare fungerar utmärkt)... tilläggas bör att bägge sitter på moderkortets "slave" tror jag det kallas även på moderkortet... har någon ett bra tips för att hitta dessa enheter så mottages detta med tacksamhet.
//schiller1950