2010-04-01, 08:21
Bannlyst
Skojade med tjejen imorse att jag varit otrogen den senaste månaden. Jag gick alldeles för långt, för hon brast helt plötsligt i gråt.

Innan jag hann berätta att det hela var ett aprilskämt så brast hon ut i all ilska att hon också varit det med en på jobbet flera gånger. När hon fick reda på att jag bara skulle skoja blev hon fly förbannad och sa att jag var dum i huvudet och att jag fick skylla mig själv nu för att jag fick reda på det. Det första hon gör är att försöka övertyga mig om att jag inte hittar på, men det förstod hon uppenbarligen, för när jag sa det så såg hon jäääävlig förvånad och ångerfull ut.

Hela mitt liv är upp och ner nu och jag vet inte vad jag ska göra! Jävla bitch .
Jag älskar ju henne.
Citera
2010-04-01, 08:29
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor
Skojade med tjejen imorse att jag varit otrogen den senaste månaden. Jag gick alldeles för långt, för hon brast helt plötsligt i gråt.

Innan jag hann berätta att det hela var ett aprilskämt så brast hon ut i all ilska att hon också varit det med en på jobbet flera gånger. När hon fick reda på att jag bara skulle skoja blev hon fly förbannad och sa att jag var dum i huvudet och att jag fick skylla mig själv nu för att jag fick reda på det. Det första hon gör är att försöka övertyga mig om att jag inte hittar på, men det förstod hon uppenbarligen, för när jag sa det så såg hon jäääävlig förvånad och ångerfull ut.

Hela mitt liv är upp och ner nu och jag vet inte vad jag ska göra! Jävla bitch .
Jag älskar ju henne.

Ger man sig in i leken får man leken tåla! Men fan va snett det gick och ditt aprilskämt var riktigt dåligt. Ska inte ett aprilskämt vara av den karaktären att det är kul och inte frambringa gråt?

Ja nu har du lite att tänka på och ditt luder till tjej har nog lita att tänka på hon också.
Uppdatera hur det går!
Citera
2010-04-01, 08:31
Medlem
whoozes avatar
Trodde du verkligen att din tjej skulle tycka att det var ett roligt aprilskämt?

In i skamvrån med dig!
Och ta din horande flickvän och ställ henne bredvid dig!
Citera
2010-04-01, 08:35
Medlem
zorb89s avatar
Haha idag kommer man bli lurad då alltid men detta var kul

Kanske bör använda liknande metod på de jag inte riktigt litar på Men din FV kan jag inte riktigt påstå är smart
Citera
2010-04-01, 08:48
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Känns lite som att det trots allt mynnade i något bra? Det var ett dumt skämt - smaklöst - men din tjej var ju otrogen vare sig du drog skämtet eller ej, och nu vet du ju.

Otippat att hon försökte lägga över skulden på dig, förresten...

"- Vafan, har du bedragit mig hela tiden, och dessutom varit med i en swingerklubb och haft en massa orgier i VÅR säng när jag varit borta? Jag hade aldrig trott du kunde göra detta mot mig..."
"- MOT DIG?? VAFAN - DU KOLLADE MITT SMS!!! JAG TRODDE JAG KUNDE LITA PÅ DIG"
Citera
2010-04-01, 09:08
Medlem
FattigaShejkens avatar
Det är ju som roligast när den som ska lura sin kompis/flickvän/pojkvän/ slutar med att äga sig själv
Citera
2010-04-01, 09:11
Medlem
scrapheaps avatar
Det här känns ju som ett solklart aprilskämt i sig, men..

Det är nu ni får ta varandra i hand och springa parallellt in i den 90-gradiga skamvrån, så att ni tillslut springer ihop, slår i varandras huvuden, ramlar på ändan och får sitta där och gnugga bulan i pannan som blev vid kollisionen.
Citera
2010-04-01, 09:12
Medlem
Kaustis avatar
Du får ju skylla dig själv litegrann, men samtidigt är din tjej en hora Dumpa och gå vidare - "once a cheater, always a cheater".
Citera
2010-04-01, 09:20
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor

Jag älskar ju henne.

Vad ska man säga? "Tack för kaffet"
En brud som man inte kan lita på är inget att ha...
För övrigt så var det inget bra skämt men det har du säkert insett.

Hur som helst, tack för en mycket roande läsning.

Senast redigerad av epost72 2010-04-01 kl. 09:49.
Citera
2010-04-01, 09:25
Medlem
Pallevantes avatar
Nä, försöker du lura oss nu? Om det här är på riktigt är det faktiskt ganska roligt. Jag tror att du och din tjej gör bäst i att gå skilda vägar
Citera
2010-04-01, 09:33
Medlem
Minnehahas avatar
Eftersom det är förta april går det inte att utgå från att TS talar sanning...MEN....

...otrohet är det vidrigaste som finns. Så falskt och äckligt...
Citera
2010-04-01, 09:35
Medlem
Styrbjorns avatar
Snälla säg att trådstarten är ett aprilskämt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in