2010-04-01, 00:49
Medlem
Behöver hyra ett biltrailer-släp för att köra min bil till verkstad (är en automatlåda på bilen).

Var hyr jag bra och billigt, norr om stan..
Citera
2010-04-01, 00:55
Avslutad
edit: trams
Citera
2010-04-01, 15:49
Medlem
Sconemans avatar
OKQ8 har bilsläp, Vet inte om de kan anses billiga, har bara hyrt en gång och gjorde ingen marknadsundersökning innan men hittar du inget bättre så.

/ Sconeman.
Citera
2010-04-01, 16:10
Medlem
TheMPGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sconeman
OKQ8 har bilsläp, Vet inte om de kan anses billiga, har bara hyrt en gång och gjorde ingen marknadsundersökning innan men hittar du inget bättre så.

/ Sconeman.

Hydro i Kalhäll är klart billigast i hela sthlm på biltrailer, var beredd på att det kan vara lite så och så med skicket på deras men dom fungerar helt ok!
Citera
2010-04-01, 17:40
Medlem
Statoil har ju släp. Vet inte om det är särskilt billigt men det finns ju ett antal stora stationer med stort utbud norr om Stockholm. Täby Galoppfältet brukar jag hyra ifrån men det hänger nog ihop med att det är närmast.
Citera
2010-04-02, 00:12
Medlem
Mulas avatar
OKQ8 Märsta har ett bra biltransportsläp med 1500 kg totalvikt (1130 kg lastvikt). Observera att du behöver en bil med tjänstevikt på över 1500 kg fö att få köra det på B-kort, men det är ett stabilt och fint boggisläp. Inga problem att köra 110 med last
(nu var det några år sen jag hyrde det men jag tror de har det kvar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in