2004-03-17, 13:36
Medlem
Sidewinders avatar
Jo, det är så här att jag har fått in lite DIPT nyligen från cyberacid. Men jag är väldigt osäker på att det verkligen är 1 gram och jag måste ändå kunna dosera det i mer riktiga doser. Nu undrar jag om någon vet om man kan hyra väldigt exakta vågar till rimligt pris i stockholmsområdet. Tac på förhand...
Citera
2004-03-17, 13:51
Medlem
porrpumpans avatar
Du kan ju alltid dosera upp det i alkohol eller destilerat vatten och få en väldigt exakt dosering.
Citera
2004-03-17, 13:56
Medlem
vad fungerar bäst av des.vatten och alkohol (antar att du menar 96%) om man vill förvara det en längre tid? och hur snabbt försämras kvalitén?
Citera
2004-03-17, 14:42
Medlem
porrpumpans avatar
Det går bra med vanlig sprit så som t.e x absolut vodka osv. Jag har förvarat DXM i 40% alkohol utblandat med vatten sedan förra sommaren. Och det har aboslut inte försämrats det minsta. Jag blandade ut ca 15% alkohol och sedan 85% vatten.

Det här med destilerat vatten är jag inte så bra på. Jag har 250 mg 2C-T-2 utblandat i 50 ml destilerat vatten och har haft det så nu i ca 2 månader och har inte märkt någon negativ förändring i kvalitén. Men jag ska kolla runt lite och se om jag hittar någon info. Om jag gör det så skriver jag det i denna tråden.
Citera
2004-03-17, 16:18
Medlem
Sidewinders avatar
Men problemet är att det med största säkerhet inte är exakt 1 gram. Det kan tom vara mer. Och jag vill inte ta den risken. Våg är ett måste.
Citera
2004-03-17, 16:25
Bannlyst
Gå ner till närmsta godis eller fruktaffär å släng upp det på deras våg.. det är väl lagliga grejjer ändå?
Citera
2004-03-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Gå ner till närmsta godis eller fruktaffär å släng upp det på deras våg.. det är väl lagliga grejjer ändå?

fy fan vad kul att gå in på ica och släng upp lite pulver på deras fruktvåg

Bizarre:
känner du ingen som pluggar på gymnasium eller någon naturvetenskaplig linje på universitet/folkhögskola, dom måste ha tillgång till väldigt exakta vågar, du kanske kan gå in där och låna en..
Citera
2004-03-17, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus
fy fan vad kul att gå in på ica och släng upp lite pulver på deras fruktvåg

Bizarre:
känner du ingen som pluggar på gymnasium eller någon naturvetenskaplig linje på universitet/folkhögskola, dom måste ha tillgång till väldigt exakta vågar, du kanske kan gå in där och låna en..

Njae, å ja behöver ingen våg heller det va nån annan längre upp som va sugen på den.
Citera
2004-03-17, 17:49
Medlem
Sidewinders avatar
tvivlar på att de har 1 mgs nogrannhet... =) annars var det ju en fin ide!
Citera
2004-03-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Njae, å ja behöver ingen våg heller det va nån annan längre upp som va sugen på den.

det sista var visst menat till Sidewinder..
Citera
2004-03-18, 10:12
Bannlyst
Köp en på www.mastern.com

väger nog på mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in