2004-03-17, 12:44
Medlem
Hej!

Av någon "konstig" anledning så försvinner ketchupen ur ens egen ketchupflaska i lunchrummet väldigt fort!!! Funderar på att ställa dit en andra flaska, lite prepparerad, för att visa att det är fel att stjäla, Någon som har ett prepareringsförslag? laxermedel kanske???
2004-03-17, 12:46
Medlem
Arsenik brukar va rätt populärt att ha i ketchupen om folk är jobbiga och snor den..
Helt klart en minnesvärd upplevelse för alla
Annars kan du varva med äggvita (utspädd), lite chili, lätt mängd plommon juice och surkål.
Det är en fräsh upplevelse dagen efter! Ett måste för alla som behöver bli 5kg lättare!
2004-03-17, 20:28
Medlem
RIP-Polariss avatar
Häll i en jävla massa habanerochili i flaskan innan du ställer den i lunchrummet. Då lär folk tänka sig både en och två gånger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
2004-03-17, 21:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIP-Polaris
Häll i en jävla massa habanerochili i flaskan innan du ställer den i lunchrummet. Då lär folk tänka sig både en och två gånger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
Habanero som är så gott? Jag brukar gå och smutta på min habanerosås ganska ofta...
2004-03-18, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Habanero som är så gott? Jag brukar gå och smutta på min habanerosås ganska ofta...

Som någon sa i en annan tråd, häll i lsd samt laxermedel i den, det är perfekt när han kommer få hallisar samt skita överallt på jobbet
2004-03-18, 17:33
Medlem
RIP-Polariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Jo, jag håller med dig. JAG skulle inte ha något emot att få en ketchup preppad på detta sätt. Men de flesta som inte gillar stark mat skulle nog inte bli så glada.
2004-03-18, 20:21
Medlem
StigAllans avatar
Byt ut innehållet i ketchupflaskan mot Sriracha Chilli sås.
Bör avskräcka de flesta utom såna som är chilifanatiker.
2009-08-28, 12:16
Medlem
Carrerras avatar
Myror?
2009-08-28, 12:46
Medlem
Hispers avatar
Detta är en ca fem år gammal tråd och TS har inte varit online på ca två år så jag är tveksam till den här trådens existensberättigande.

Det finns en "hämnd-tråd" i avdelningen Övrigt, vill man diskutera hämnd på ketchupsnattare så kan ni fortsätta där.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in