2004-03-17, 12:44
Medlem
Hej!

Av ngon "konstig" anledning s frsvinner ketchupen ur ens egen ketchupflaska i lunchrummet vldigt fort!!! Funderar p att stlla dit en andra flaska, lite prepparerad, fr att visa att det r fel att stjla, Ngon som har ett prepareringsfrslag? laxermedel kanske???
2004-03-17, 12:46
Medlem
Arsenik brukar va rtt populrt att ha i ketchupen om folk r jobbiga och snor den..
Helt klart en minnesvrd upplevelse fr alla
Annars kan du varva med ggvita (utspdd), lite chili, ltt mngd plommon juice och surkl.
Det r en frsh upplevelse dagen efter! Ett mste fr alla som behver bli 5kg lttare!
2004-03-17, 20:28
Medlem
RIP-Polariss avatar
Hll i en jvla massa habanerochili i flaskan innan du stller den i lunchrummet. D lr folk tnka sig bde en och tv gnger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
2004-03-17, 21:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIP-Polaris
Hll i en jvla massa habanerochili i flaskan innan du stller den i lunchrummet. D lr folk tnka sig bde en och tv gnger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
Habanero som r s gott? Jag brukar g och smutta p min habaneross ganska ofta...
2004-03-18, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Som ngon sa i en annan trd, hll i lsd samt laxermedel i den, det r perfekt nr han kommer f hallisar samt skita verallt p jobbet
2004-03-18, 17:33
Medlem
RIP-Polariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Jo, jag hller med dig. JAG skulle inte ha ngot emot att f en ketchup preppad p detta stt. Men de flesta som inte gillar stark mat skulle nog inte bli s glada.
2004-03-18, 20:21
Medlem
StigAllans avatar
Byt ut innehllet i ketchupflaskan mot Sriracha Chilli ss.
Br avskrcka de flesta utom sna som r chilifanatiker.
2009-08-28, 12:16
Medlem
Carrerras avatar
Myror?
2009-08-28, 12:46
Medlem
Hispers avatar
Detta r en ca fem r gammal trd och TS har inte varit online p ca tv r s jag r tveksam till den hr trdens existensberttigande.

Det finns en "hmnd-trd" i avdelningen vrigt, vill man diskutera hmnd p ketchupsnattare s kan ni fortstta dr.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in