Av ngon "konstig" anledning s frsvinner ketchupen ur ens egen ketchupflaska i lunchrummet vldigt fort!!! Funderar p att stlla dit en andra flaska, lite prepparerad, fr att visa att det r fel att stjla, Ngon som har ett prepareringsfrslag? laxermedel kanske???
Arsenik brukar va rtt populrt att ha i ketchupen om folk r jobbiga och snor den..
Helt klart en minnesvrd upplevelse fr alla
Annars kan du varva med ggvita (utspdd), lite chili, ltt mngd plommon juice och surkl.
Det r en frsh upplevelse dagen efter! Ett mste fr alla som behver bli 5kg lttare!
Hll i en jvla massa habanerochili i flaskan innan du stller den i lunchrummet. D lr folk tnka sig bde en och tv gnger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
Hll i en jvla massa habanerochili i flaskan innan du stller den i lunchrummet. D lr folk tnka sig bde en och tv gnger innan dom snor din ketchup. Blir starkt som faaan.
Habanero som r s gott? Jag brukar g och smutta p min habaneross ganska ofta...
Habanero som r s gott? Jag brukar g och smutta p min habaneross ganska ofta...
Jo, jag hller med dig. JAG skulle inte ha ngot emot att f en ketchup preppad p detta stt. Men de flesta som inte gillar stark mat skulle nog inte bli s glada.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!