2010-03-31, 23:08
Medlem
Ozmeisters avatar
Fy fan, jag måste ha en!!!
Citera
2010-04-03, 22:05
Medlem
Mattias_Cs avatar
Synd som sagt att Swedish Match inte släpper såna där specialgrejer här i Svedala...
Citera
2010-04-04, 19:37
Medlem
Ultras10s avatar
FY FAN! Jag beställde en sån dosa nu, sen tillkom det frakt 60kr och skatt på 25%... Herregud ingen billig historia, men jag kunde inte ångra mig. Kommer börja gråta om jag tappar bort dosan!
Citera
2010-04-06, 07:55
Medlem
von Vettets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultras10
FY FAN! Jag beställde en sån dosa nu, sen tillkom det frakt 60kr och skatt på 25%... Herregud ingen billig historia, men jag kunde inte ångra mig. Kommer börja gråta om jag tappar bort dosan!

Det var riktigt dyrt.
Vart beställde du den?
Hoppas den inte försvinner på Posten...
Citera
2010-04-07, 00:25
Medlem
Ultras10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Vettet
Det var riktigt dyrt.
Vart beställde du den?
Hoppas den inte försvinner på Posten...

Från Snusbutiken, nåja känns surt nu, men det är inga pengar jag kommer tänka på om några månader
Citera
2010-04-07, 15:18
Medlem
Saypayaas avatar
Man skulle köpt en och bara sparat den och visat barnbarnen när man är 80.
Citera
2010-04-07, 15:23
Medlem
Dalailamas avatar
Frågan är..... vilken snuskigt rik medlem på FB kan tänka sig att köpa upp tillräckligt många för att bygga världens första skottsäkra snusdoseväst?
Citera
2010-04-07, 15:24
Medlem
MyBBes avatar
Man måste ju skydda sina små älsklingar i ur och skur
Citera
2010-04-07, 17:07
Medlem
Ultras10s avatar
Fick hem min idag, lite besviken är jag måste jag säga. Själva dosan är väldigt fin och har bra kvalité. Men texten på sitter inte bra och jag har små repor på texten redan när jag fick den, störande. Angående den personen som ville göra en väst, så står det på baksidan:

"This can is intended for use with snus only. This can should not be used as or in lieu of bulllet proof vests or other similar items and we encourage only responsible, leagal use of firearms."

Det märks alltså att dosan är gjord i USA

Edit: Kan lägga upp några bilder om folk vill se.
Citera
2010-04-07, 17:44
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Fick hem min idag, lite besviken är jag måste jag säga. Själva dosan är väldigt fin och har bra kvalité. Men texten på sitter inte bra och jag har små repor på texten redan när jag fick den, störande. Angående den personen som ville göra en väst, så står det på baksidan:

"This can is intended for use with snus only. This can should not be used as or in lieu of bulllet proof vests or other similar items and we encourage only responsible, leagal use of firearms."

Do it!
Citera
2010-04-07, 17:46
Medlem
Finn-Fans avatar
Citat:
Kan lägga upp några bilder om folk vill se.
Gärna! Jag är lite sugen... Dessvärre har jag inget vapen att testa med
Citera
2010-04-07, 19:41
Medlem
von Vettets avatar
Citat:

Det var snabbt levererat av dem.
Var det vanliga General portionsnus i eller?
Har du kanske möjlighet att väga dosan utan snus, hade varit kul att veta vad den väger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in