Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-30, 19:58
Medlem
DanteAlighieris avatar
Ja, hur kommer det sig?
Citera
2010-03-30, 20:00
Medlem
Orzions avatar
Vem gör det? Gjorde en snabb koll och kunnde bara se röda eller gröna prickar brevid deras namn inga vita.
Citera
2010-03-30, 20:00
Medlem
MindYourOwns avatar
För att de kan och vill.
Citera
2010-03-30, 20:01
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Vem gör det? Gjorde en snabb koll och kunnde bara se röda eller gröna prickar brevid deras namn inga vita.

Vita?
Citera
2010-03-30, 20:01
Medlem
Amagadwats avatar
Det kanske är skönt att slippa 500 PMs där alla i princip frågar samma sak.
Citera
2010-03-30, 20:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Om man väljer att kryssa i funktionen surfa som osynlig så är väl ens prick fortfarande röd? Vad har du fått vit ifrån?
Citera
2010-03-30, 20:04
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:

Den vita pricken ser man så klart bara själv.
Annars vore ju funktionen att surfa osynlig ganska meningslös om man nu inte vill att andra ska se när man är online.

Jag surfade osynlig när jag var användare och jag gör det nu när jag är moderator, inget konstigt med det.
Citera
2010-03-30, 20:08
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Annars vore ju funktionen att surfa osynlig ganska meningslös om man nu inte vill att andra ska se när man är online.

Jag surfade osynlig när jag var användare och jag gör det nu när jag är moderator, inget konstigt med det.

Självklart inget konstigt med det. Jag är bara nyfiken på varför.
Citera
2010-03-30, 20:13
Medlem
R.Rs avatar
Jag surfar osynligt för att jag vill hänga på forumet i lugn och ro. Ibland får man t ex PM av någon otålig medlem om något ärende, så lovar man att titta på det och gör man då inte det inom max en halvtimme så blir det fler arga PM osv när de ser att man är online och hemska tanke, läser trådar för nöje eller skriver inlägg som medlem. Då kör jag hellre osynligt så kan man ta allt i sin egen takt utan massa stress hela tiden.
Citera
2010-03-30, 20:16
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund

Har alltid trott att den vita pricken var om man valde att surfa osynlig dvs det syntes alltid en vitt prick istället för en grön eller röd detta förklarar en hell del konstigheter jag har märkt som att användare skriver inlägg när de har en röd prick etc.

Men man lär sig något nytt varje dag
Citera
2010-03-30, 20:18
Medlem
fnuskes avatar
Moderatorer har exakt samma rätt att inte behöva redovisa när och var de är online som på tiden innan de inträdde i rollen. För att inte tala om "när katten är borta, dansar råttorna på bordet".
Citera
2010-03-30, 20:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Moderatorer har exakt samma rätt att inte behöva redovisa när och var de är online som på tiden innan de inträdde i rollen. För att inte tala om "när katten är borta, dansar råttorna på bordet".

Jadu, det är väl ingen i denna tråden som påstått något annat? Som sagt, jag är bara nyfiken på varför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in