2013-01-04, 15:36
Medlem
stort grattis till er som äger aktien, går mot årshögsta as we speak och insiderköp kom ut precis...
2013-01-06, 12:45
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gath
stort grattis till er som äger aktien, går mot årshögsta as we speak och insiderköp kom ut precis...
man kanske ska vänta lite tills den går ner sen köpa på sig?
2013-01-06, 15:04
Medlem
Petesamprass avatar
Citat:

Tänkte precis sälja av innehavet som jag köpte för 5:-, sen kom det ut med insiderhandeln. ibland ska man ha tur
2013-01-07, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
man kanske ska vänta lite tills den går ner sen köpa på sig?

att köpa nu innebär ju att du köper på förväntningar, företaget har ej bevisat något, enbart vunnit såkallade "design wins", det finns all möjlighet i världen att den kan tåga på mot 20.

Jag själv kommer dock inte investera i den till detta pris, men skulle den sjunka så finns alla möjligheter att gå in, dock vill jag se lite verkliga resultat innan vi kan prata om en högre värdering.
2013-01-07, 12:40
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
att köpa nu innebär ju att du köper på förväntningar, företaget har ej bevisat något, enbart vunnit såkallade "design wins", det finns all möjlighet i världen att den kan tåga på mot 20.

Jag själv kommer dock inte investera i den till detta pris, men skulle den sjunka så finns alla möjligheter att gå in, dock vill jag se lite verkliga resultat innan vi kan prata om en högre värdering.
Jag förstår mig inte på vad det är som driver aktien. Känns som att den är rejält haussad för tillfället och en massa småsparare som belånar sig för att höja sitt innehav, känns inte som ett säkert kort.

Som du säger så har dom vunnit "design wins" men inte dragit hem några revolutionerande försäljningar, känns som att den är övervärderad för tillfället.
2013-01-07, 13:24
Medlem
Petesamprass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Som du säger så har dom vunnit "design wins" men inte dragit hem några revolutionerande försäljningar, känns som att den är övervärderad för tillfället.

Det kommer ska du se.
2013-01-08, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
Det kommer ska du se.

Där har vi haussing som vanligt, det finns INGET som säger att dem säkert kommer få försäljningar, det ser onekligen bra ut, men det är omöjligt att säga om dem kommer lyckas eller ej.

Den kan lika gärna stiga till 30 som den kan gå ner ett par kronor i de närmaste, risk /reward får folk sen avgöra själva...
2013-01-13, 20:27
Medlem
intreesant analys!
http://www.redeye.se/aktiebloggen/fingerprint-cards/onskebloggen-fing
2013-01-13, 22:47
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vote4pedro
intreesant analys!
http://www.redeye.se/aktiebloggen/fingerprint-cards/onskebloggen-fing

Du mena nog denna: http://www.redeye.se/aktiebloggen/fingerprint-cards/onskebloggen-fing
2013-01-24, 11:49
Medlem
någon mer som sitter här med ett leende på läpparna?
2013-01-24, 14:18
Medlem
Daenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGregersson

Ja! Är dock sugen på att köpa på mig mer, men det tar emot när den går upp såhär mycket.
2013-01-24, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGregersson
Verkligen, köpte in mig på 5,60

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in