2015-11-05, 09:28
Medlem
För aktien står i 476 herregud^
2015-11-05, 09:30
Medlem
Latexkings avatar
inga prognoser för 2016 kan tolkas på många olika sätt, helt klart är det året som blir upp till bevis.

Negativt
Klarar de att hålla samma tempo? Vilka fler kommer och äter av tårtan? Prispress?

Positivt
Intäkterna ökar så kraftigt att de inte kan uppskatta? Vet inte hur snabbt sensorer på betalkort sker?

Eller en kombo mellan de två? Spännande, kurser ligger fortfarande lägre än då jag sålde så jag är lite kall och avaktar dippen
2015-11-05, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av datan.
För aktien står i 476 herregud^
Jag försökte inte ett tiotal gånger på 500 din dumme fan. Men fick upp någonting om att automatiska uppdateringar inte fungerade pga. tekniska problem.
Senast redigerad av cumshooter 2015-11-05 kl. 09:32.
2015-11-05, 09:48
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Jag försökte inte ett tiotal gånger på 500 din dumme fan. Men fick upp någonting om att automatiska uppdateringar inte fungerade pga. tekniska problem.

Det stämmer det du skriver, jag sålde en mindre del i callen men trodde först inte det gick igenom för fick liknande felmeddelanden. Tyvärr säckar Avanza ihop när callen blir för stor, idag tror jag den var uppåt 250 miljoner vilket är vad många bolag på OMX30 omsätter per dag
2015-11-05, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Det stämmer det du skriver, jag sålde en mindre del i callen men trodde först inte det gick igenom för fick liknande felmeddelanden. Tyvärr säckar Avanza ihop när callen blir för stor, idag tror jag den var uppåt 250 miljoner vilket är vad många bolag på OMX30 omsätter per dag
Förstod inte riktigt hur man skulle lösa det där. Måste man manuellt skriva in exakt det aktuella priset vid exakt rätt sekund för att få igenom ordern?
2015-11-05, 10:05
Medlem
krigsoffrets avatar
Trodde den skulle dippa førsta H, funderar på om jag ska køpa in mig nu eller vænta på ev. Dipp . ska sægas att detta køp blir sålt om ett år... Tacksam før någons tanke.

Mvh
2015-11-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Trodde den skulle dippa førsta H, funderar på om jag ska køpa in mig nu eller vænta på ev. Dipp . ska sægas att detta køp blir sålt om ett år... Tacksam før någons tanke.

Mvh

Inget överraskar mig längre med denna volatila aktie. Vi kan lika väl se den störtdyka som den gjorde iförrgår och igår under en mycket kort och intensiv period.

En massa stoplossar kan triggas och traders utnyttjar detta.

Jag tror i så fall att vi sjunker ner till runt 400kr vid ett sådant scenario, så runt 400-420kr bör man köpa in sig på.

Men detta är bara ifall detta scenariot skulle inträffa. Vi får se.

Det kan lika väl fortsätta att sjunka sakta som vi ser nu och därefter i eftermiddag så kommer vi att stiga igen när avvaktande köpare börjar att köpa in sig.

450kr är dock undervärderat på lång sikt! Så ifall man är lång så borde man köpa in sig nu. Vi kommer att successivt stiga mot 500-600-700 kanske 800kr i slutet av året ifall allt faller in på plats.
Senast redigerad av Harakash 2015-11-05 kl. 10:14.
2015-11-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Förstod inte riktigt hur man skulle lösa det där. Måste man manuellt skriva in exakt det aktuella priset vid exakt rätt sekund för att få igenom ordern?

Skriv in ett högre pris än aktuell kurs så blir det automatiskt justerat.
2015-11-05, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iammrbean
Skriv in ett högre pris än aktuell kurs så blir det automatiskt justerat.
Ska inte det uppdateras automatiskt på Avanza då så jag slipper göra det?
2015-11-05, 10:32
Medlem
Kurt-sune vart kommer kursen landa vid 17:30? Hörde ryktas om att du sa källarN och att ner skulle aktien och det rejält
2015-11-05, 10:37
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datan.
Kurt-sune vart kommer kursen landa vid 17:30? Hörde ryktas om att du sa källarN och att ner skulle aktien och det rejält
Rapport ungefär i linje med vad som förväntats betyder bear-läge i min skola.

Rapporten verkar redan ha läckt mer eller mindre så FPC är inte som alla andra bolag kan man lugnt säga.
2015-11-05, 10:45
Medlem
Intressant att se nu vad som händer med Precise Biometrics nu när FPC utvecklar egna algoritmer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in