Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Nej och det är ju det som är problemet när man inte ser ett annat scenario än det i glädjekalkylen.
Ja vi får se hur det går. Men när det går ner så har du givetvis sålt alla dina aktier på toppen.
Det är bara att titta på liknande teknikprodukter genom historien. Det kommer bli prispress framöver och svårare att tjäna pengar på produkterna.
Nej jag tänker inte komma med några siffror. Jag tänker informera om att det som står i glädjekalkylen inte behöver vara det som sker i verkligheten…
Ditt scenario är ju konkurs typ, och nej, det tror jag inte kommer hända.
Jag säljer när jag tycker att jag behöver mina pengar.
Liknande produkter, har du lust att ge några exempel? Gizmondo med Tjock-Steffe?
Inga siffror, nehe det va ju oväntat

Jag vill informera om att Google är en fluga som snart är omsprungen av kinesiska plagiatsidor. Jo, det är helt sant, jag läste det i en ding ding värld sen beräknade jag olika scenarion genom att korsa Jupiters månar med min dotters teckningar och fick då fram att 19 feb 2016 så kan du kyssa dina aktier goodbye för då är dom värda ca 1,10kr.
Kan du inte bara ta ett uppehåll från den här tråden i ett par månader, jag tror du skulle må bra av att slippa se våra miljarder växa medan du satsade dina pengar på PA Resources och nu är bitter, arg och lite ledsen. Jag vill dig inget ont iallafall