Citat:
Ursprungligen postat av
luggas78
Hm...jag vill börja med att säga att jag verkligen tror på fingerprint som bolag.
Och att de har en fin resa framför sig, främst 2016 om allt går väl.
Men just nu är det en smula skakigt. Egentligen inget som rör själva fundamentat, men det är kursmanipulation, börsoro, aktieposter som säljs, negativa vinklar i media mm.
Jag tror ärligt talat inte vi sett lägsta botten än, innan det vänder. Kan faktiskt åka ner under 200.
Ett bekymmer med fings enorma framgång är att så fort en liten negativ nyhet kommer, så påverkar det mycket mer än en positiv nyhet..
Spännande nästa vecka. Jag tror på dipp på måndag, upphämtning kanske tisdag onsdag?
Jag med! Därför stannade jag kvar till rapporten och velade hela dagen innan stängning om man skulle sälja eller inte.
Blev självklart glad när dem visar en galet bra rapport och sitter lugn i båten. Nu i efterhand hade man väl sålt allt och köpt in sig billigare men vem hann med det eller ens tänkte tanken?
Nu förstår jag inte varför den dyker.. Har läst lite om blankning osv. Men vad innebär det, folk som inte var med på rapporten och försöker nu manipulera kursen och köpa in sig billigare?
För varje dag som går och den tickar neråt tänker jag om man bara ska hoppa ur men då blir det på minus då mitt snitt nu ligger högt på 230....
Men siffrorna kan inte vara fel men förstår inte alls varför det skrivs så mycket skit och så många skriver antingen skit eller prisar den