• 1
  • 2
2010-03-30, 18:43
Medlem
lillaliljas avatar
Tror att cracken bara är en fil med namnet FlEngine.dll eller något i den stilen, annars är demon samma fil som riktiga fast den är spärrad. Du klistrar bara in cracken i installationsmappen sedan ska det fungera
Citera
2010-03-30, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilja
Tror att cracken bara är en fil med namnet FlEngine.dll eller något i den stilen, annars är demon samma fil som riktiga fast den är spärrad. Du klistrar bara in cracken i installationsmappen sedan ska det fungera

Jo den fanns med och jag la den i mappen. Men hur fan hittar man alla instrument? Får bara upp kick, snare, hi-hat och en synth som jag inte vet hur jag spelar in!
Citera
2010-03-30, 20:51
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Jo den fanns med och jag la den i mappen. Men hur fan hittar man alla instrument? Får bara upp kick, snare, hi-hat och en synth som jag inte vet hur jag spelar in!

Du får ju läsa lite tutorials.
Finns mängder med guide och nybörjar tutorials på nätet.
Bara att googla.
Citera
2010-03-30, 21:02
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:

I menyn till vänster går du in på antingen Channel preset/ 3x Osc och letar där, du drar bara fram de till de som du redan har. Annars kan du gå in på Packs/ leta där, eller på Plugin Presets / Generators. Det är bara att leta runt ! Du får en bild som hjälp här
http://img202.imageshack.us/img202/5...tutorialfb.png
Citera
2010-03-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilja
I menyn till vänster går du in på antingen Channel preset/ 3x Osc och letar där, du drar bara fram de till de som du redan har. Annars kan du gå in på Packs/ leta där, eller på Plugin Presets / Generators. Det är bara att leta runt ! Du får en bild som hjälp här
http://img202.imageshack.us/img202/5...tutorialfb.png

Okej tack! En fråga bara. Jag märkte att det finns synth's osv och att man kan använda tangentbordet som tangenter. Finns det ett sätt att lägga ett beat, vanliga trummor, trycka record och det som man trycker sparas ner live?
Citera
2010-03-31, 09:46
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:
Okej tack! En fråga bara. Jag märkte att det finns synth's osv och att man kan använda tangentbordet som tangenter. Finns det ett sätt att lägga ett beat, vanliga trummor, trycka record och det som man trycker sparas ner live?

Det har jag inte riktig koll på, vet att man kan koppla in keyboard och så för att spela in med, men jag vet inte hur man gör med tangenterna. Men prova sök på Google
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in