2010-03-29, 23:43
Medlem
Går det? Är det mer eller mindre omöjligt i USA? Europa borde vara lugnt, tänker Manuel Ferrara.
Citera
2010-03-29, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Du verkar vara väldigt fascinerad av snoppar?
Med tanke på att du nyligen gjort två snopptrådar...

Jag är fascinerad över att världens mest inflytelserika land med en befolkning på 300 miljoner människor har en könsstympad befolkning. Tycker det är helt extremt att man har övertygat så många människor att skära av en bit av kuken på sina bebisar helt utan religiösa argument.

Det liksom bara tycker att det är en bra idé.
Citera
2010-03-30, 00:03
Bannlyst
Sen är inte amerikaner eller deras land kända för att vara smarta på något vis.
Varken religiöst eller politiskt.
Citera
2010-03-30, 00:08
Medlem
Citat:
Sen är inte amerikaner eller deras land kända för att vara smarta på något vis.
Varken religiöst eller politiskt.

Klart de är smarta.

Historiskt sett ett väldigt framstående land, vetenskap, uppfinningar, industriellt, konstnärligt, etc.

Ett otroligt stort land. Idioter kommer framträda. Men i modern tid har USA gjort i särklass mest för världen.
Citera
2010-03-30, 00:15
Medlem
Black&Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Klart de är smarta.

Historiskt sett ett väldigt framstående land, vetenskap, uppfinningar, industriellt, konstnärligt, etc.

Ett otroligt stort land. Idioter kommer framträda. Men i modern tid har USA gjort i särklass mest för världen.

OT: vad skönt med någon som säger något sånt där. Så jävla trött på att så många jämt ska säga typ "buu! usa = dåliga, usa = osmarta!"

EJ OT:

Jag tror inte att du kan få ett svar som lyder: JA! eller NEJ! utan man får ju spekulera i vad man tror.

Jag tror att det skulle vara svårt då så som jag har uppfattat det så tycker tjejer att det är äckligt och om då killar kollar på porr och vet om att tjejer inte gillar det så tror jag att även de tar avstånd.

(jmf. stora vs. små kukar.)
Citera
2010-03-30, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Klart de är smarta.

Inte med det sagt att alla är smarta.
Och deras politik är ju rent förkastlig.
Citera
2010-03-30, 00:35
Medlem
Citat:
Inte med det sagt att alla är smarta.
Och deras politik är ju rent förkastlig.

Är övertygad om att den växande byråkratin sedan WW2 driver landet i botten. Dessutom är det offentliga skolsystemet ett helvete.

Dock så gör de bra porr! Eller egentligen inte, tjejerna i den amerikanska porrindustrin verkar bortskämda. Förstår inte hur de kan komma undan med att inte ta det i tvåan, speciellt om hon inte e speciellt het. Också skall de alltid casta steroidpumpade grottmongon som Lee stone. Men den amerikanska porrindustrin har satt en standard! Mycket tack vare män som John Stagliano, införde gonzon. Utvecklat den mer amatörmässiga gonzon som kan vara trevlig och titta på, företag som Vivid har satt kvalités inspelningsstandard som är viktig. Larry Flynt gjorde hardcore normalt. Dessutom möjliggör USA för en stor del av inspelningen. Vi i Europa har tillgång tills en stor marknad av porr som drivs av den amerikanska konsumtionen. De öppnar ett stort utbud.

Men i nuläget tycker jag att Europa håller högst standard. Brudar som Simony Diamond ploppar juh fram hela tiden. Jämfört med tjejer som Roxy Deville, inte lika snygg och tar den inte i tvåan det blir fortfarande karriär. Europeiska tjejer blir slappade, fistade, har till och med sett en och annan fot uppkörd i diverse kroppsöppningar, allt detta utan att klaga.

Att den europeiska produktionen kommer vara dominant de kommande decenniet är en självklarhet för mig. Frågan är då hur det kommer bli med penisarna, utbudet av omskurna män är mycket mindre i Europa, och att Europa måste anpassa sig efter den amerikanska marknaden är utan tvivel. Kommer judarna och muslimerna i Europa domminera? Kommer porrimport av europeiska tjejer till USA explodera? Kommer amerikanerna vänja sig vid oskurna kukar?
Citera
2010-03-30, 02:03
Medlem
PuncturedBladders avatar
Här är ett klipp som visar att det går.
http://www.jizzonline.com/videos/cha...ns-168734.html

Enligt Wikipedia och mina egna statisktiska slutsatser så är drygt 80% av "non-Hispanic White men" i USA omskurna (,det är den typ av manliga motspelare i den sorts porr jag konsumerar). Genast så klarnar bilden lite varför man (nästan) bara ser omskurna kukar.

Eller gör man verkligen det? Ser man bara omskurna kukar? Jag tror inte det.
I klippet ovan till exempel, var det någon som utan att fokusera på det hade märkt att killen inte är omskuren?
Man tänker inte på killens kuk så mycket och den är ju för det mesta inne i tjejen ändå.
Citera
2010-03-30, 02:10
Medlem
Jomazis avatar
Allt är en judisk konspiration, detta tillsammans med mörkbruna trefots gummikukar som avlossar en liter A-fil över tatuerade blondiner är bara en del i den stora planen att få vita män att känna sig som kvinnor och därmed bli ratade.

Fler skära kukar på vita duken,
glöm ej att
endast en barbar skär i kuken.
Citera
2010-03-30, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Här är ett klipp som visar att det går.
http://www.jizzonline.com/videos/cha...ns-168734.html

Enligt Wikipedia och mina egna statisktiska slutsatser så är drygt 80% av "non-Hispanic White men" i USA omskurna (,det är den typ av manliga motspelare i den sorts porr jag konsumerar). Genast så klarnar bilden lite varför man (nästan) bara ser omskurna kukar.

Eller gör man verkligen det? Ser man bara omskurna kukar? Jag tror inte det.
I klippet ovan till exempel, var det någon som utan att fokusera på det hade märkt att killen inte är omskuren?
Man tänker inte på killens kuk så mycket och den är ju för det mesta inne i tjejen ändå.

Men man har vant ögat vid skurna kukar. Det är lite av en distraktion att se på Manuels trånga förhud som nästan alltid täcker en del av ollonet. Det stör ögat lite. Dessutom blir kuken mycket mer anonym om den är omskuren, en oskuren kuk har mer karaktär (tror jag, har inte sett så många erigerade).
Citera
2010-03-30, 03:28
Medlem
Zeliciouss avatar
Läste något om att Puma Swede, inte har sex med folk som inte är omskurna.
Citera
2010-03-30, 16:17
Medlem
Exaktes avatar
Uppenbarligen har porren gett mig en väldigt skev bild av kukar. Har vant mig så mycket vid att se omskurna penisar så att jag först reagerade med avsky när en man i en film inte var omskuren, när jag egentligen som vit svensk man borde tycka tvärtom. I och med att jag inte umgås med så mycket andra nakna män så blir det tyvärr nästan så att omskuret blir normen om man tittar på mycket porr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in