• 5
  • 6
2010-04-04, 07:08
Bannlyst
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: (Gällande att handla på "plattan")
Det gäller bara att visa att du är "van i gamet" och DU sätter upp reglerna för hur dealen skall gå till. Dvs, direkt efter han har sagt att han kan hjälpa dig, säg att du vill inspektera "varorna" (Vad ni nu väljer att handla) innan några pengar kommer fram. Går dom inte med på detta, så är det 99% blåsare. Det jag sett erbjudas på plattan är väl subutex, suboxene, fm1or och andra diverse benzos samt metadon. (och heroin, självklart). Det är enligt min erfarenhet ovanligt med annat "inne" än just subutex, så annat ska man inte räkna med.

Finns även hasch fråga de svarta snubbarna utanför BK (här snackar vi trafficking och gängkriminalitet i allra högsta grad. De tas hit från diverse fattiga länder och "tvingas" till att sälja droger på gatan, har själv pratat med han som "organiserar" alla småblattar som springer runt och pratar engelska, efter jag blev jävligt sur/aggressiv (full...) över en skitbit med skithasch) Du kan möjligtvis få 4,5g standard (kasst) röka för 500kr, efter en jävla massa prutande och klagande på mängd.

Mitt tips är att åka till plattan och köpa subutex/suboxene. Just sub finns det överflöd av, så det kan vem som helst köpa (utan risk för att bara bli blåst), och jag har faktiskt inte blivit blåst en enda gång när jag köpt sub där. 200kr för subutex, de kommer försöka ta mer men stå på dig. Lycka till!
Sammanfattningsvis:
1. Leta aktivt ögonkontakt i slitna människor osv utanför BK (oftast), då kommer de ofta fram till dig och frågar
2. Förklara villkoren, dvs att du skall få inspektera köpet först
3. Gör upp en deal

EDIT: Pundade till texten lite
Senast redigerad av -Knarkarn- 2010-04-04 kl. 07:12.
Citera
2010-04-06, 02:11
Medlem
alec.baptistes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloooo
Jag kan hålla med om att jwh inte är nåt för en färsking.
Det kan gå riktigt illa om man drar en nollfemma i snoken.

Det krävs att man läser en hel del.
Visst går väl att röka pulver men nej vilken tolerans utveckling.

Testat att göra 4-5 olika jwh sorter men flera olika metoder.

Men rök mix är bäst att köpa om man är ovan och inte vill röka dygnet runt för det blir lätt kraftigt missbruk om man gör egna mixar eftersom man har totalt fri tillgång.

Hur tusan GÖR du det??
Jag har kvar mitt JWH ute i sadelväskan på min cykel, är väl en 10 starka doser kvar där, jag har så jävla tråkigt om dagarna att jag funderar på om jag ska försöka blanda till någon mix av det?
Helst fritt från tobak, då jag tycker det sabbar det sköna.
Citera
2010-04-06, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Efter vidare eftertanke ska jag nog inhandla något spännande från spice nordic. Ska läsa trådarna om vilken rökmix som är bäst. Eftersom att det blvit lite av en moraldiskussion i min tråd - huruvida varför jag börjar röka och att jag kommer hamna i pundarträsket - tycker jag är rätt så relevant ändå. Jag är en helt vanlig 20 åring som bara vill prova på hur det känns att få ett rus. Jag och min kompis har t.ex. snackat mycket om att dra till red light district för att sätta på ett sprutluder och röka oss höga, bara för att ha gjort det. Men det har inte blivit av riktigt av pga. div. anledningar. Appropå beroendet - är det stor risk att man faktiskt fastnar i ett beroende? Är det det härliga ruset man vill uppleva om och om igen? Jag brukar feströka - men röker inte vardagar eller så. Hur fungerar beroende när det gäller droger?

Jag uppskattar att ni är så vänliga och svarar i min tråd!

Kan vara en bra start, om du inte kan få tag på riktig cb Pröva rök i bong, för bättre effekt - och dosera försiktigt i början så du märker hur mycket du tål osv.

Själv har jag rökt cb till o från i snart 10 år, och under en längre tid dagligen (bodde i amsterdam då bla ) men har aldrig blivit "beroende" faktiskt, inte som med tobak iaf. Skulle mer säga att det ger ett psykiskt beroende, jag gillar ruset och smaken och vill ha mer/igen men har aldrig fått något fysiskt beroende/abstinens. Brukar få svårt sova när det är slut efter att ha rökt ett tag, men hade svårt sova redan innan så

Vill du röka så gör det, jag har rökt länge och det har inte "förstört" mitt liv, arbetar och sköter mig för övrigt. Det är en skillnad på bruk och missbruk, du har ju druckit alkohol (?) utan att bli alkis så
Citera
2011-07-11, 20:46
Medlem
Släpp moralfrågan. Vi är vuxna människor, vi gör vad vi vill så länge vi inte skadar några andra. Konsekvensen att behöva gömma röka det, så kommer man dock ljuga och såra nära.

Jag vill veta mer om salvia. Hur beställer jag och vad ska jag tänka på?
Citera
2011-07-26, 01:22
Medlem
s-koops avatar
Allt handlar om kontakter om du ska ha fina grejer.
Citera
2011-08-01, 23:56
Bannlyst
köp på affären eller stjäl sprayer från skolan
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem