Jag har sagt det förut och jag säger det igen: (Gällande att handla på
"plattan")
Det gäller bara att visa att du är "van i gamet" och
DU sätter upp reglerna för hur dealen skall gå till. Dvs, direkt efter han har sagt att han kan hjälpa dig, säg att du vill inspektera "varorna" (Vad ni nu väljer att handla) innan några pengar kommer fram. Går dom inte med på detta, så är det 99% blåsare. Det jag sett erbjudas på plattan är väl subutex, suboxene, fm1or och andra diverse benzos samt metadon. (och heroin, självklart). Det är enligt min erfarenhet ovanligt med annat "inne" än just subutex, så annat ska man inte räkna med.
Finns även hasch fråga de svarta snubbarna utanför BK
(här snackar vi trafficking och gängkriminalitet i allra högsta grad. De tas hit från diverse fattiga länder och "tvingas" till att sälja droger på gatan, har själv pratat med han som "organiserar" alla småblattar som springer runt och pratar engelska, efter jag blev jävligt sur/aggressiv (full...) över en skitbit med skithasch) Du kan möjligtvis få 4,5g standard (kasst) röka för 500kr, efter en jävla massa prutande och klagande på mängd.
Mitt tips är att åka till plattan och köpa subutex/suboxene. Just sub finns det överflöd av, så det kan vem som helst köpa (utan risk för att bara bli blåst), och jag har faktiskt inte blivit blåst en enda gång när jag köpt sub där. 200kr för subutex, de kommer försöka ta mer men stå på dig. Lycka till!
Sammanfattningsvis:
1. Leta aktivt
ögonkontakt i slitna människor osv utanför BK (oftast), då kommer de ofta fram till dig och frågar
2. Förklara villkoren, dvs att du skall få
inspektera köpet först
3. Gör upp en
deal
EDIT: Pundade till texten lite