2010-03-28, 19:02
Medlem
addlibs avatar
Tjena.
Har precis fått en ny dator med windows 7 på, men det funkar inte som det ska.
Jag kan inte starta något program som vanligt, utan måste högerklicka och trycka på "Kör som administrator". Någon som har en aning om vad felet kan vara, och hur man fixar det?
Citera
2010-03-28, 19:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Är du inloggad som administratör då?

Finns det ett sådant konto?
Citera
2010-03-28, 20:13
Medlem
nucces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addlib
Tjena.
Har precis fått en ny dator med windows 7 på, men det funkar inte som det ska.
Jag kan inte starta något program som vanligt, utan måste högerklicka och trycka på "Kör som administrator". Någon som har en aning om vad felet kan vara, och hur man fixar det?

Vad fungerar inte som det skall? Du får gärna förklara lite närmare, vilket program är det du måste köra som administrator? Är du inloggad som gästkonto eller något annat busigt?
Citera
2010-03-29, 23:27
Medlem
jag har ett problem jag med. Jag köpte battlefield bad company 2 "digitalt" på cdon.com (alltså jag laddar ner det från deras hemsida). Men när jag startar det program man får ner då som kallas "Mini downloader" står det

"Det går inte att nå servern. Kontrollera att din internetuppkoppling fungerar och att eventuell branvägg släpper igenom detta program!

Jag har provat att lägga till detta program i windows brandväggen som undantag men de fungerar iaf inte, jag kör AVG som virus program men tror inte att det är AVG som strular för det har aldrig gjort de förr.

Har x64 på mitt windows.

Jag är grymt tacksam för all hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in