Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Här kommer lite uppgifter om eurostop-våldtäkten som jag fått höra.
Han höll på med offret i flera timmar, drog ut tänder med tång.. total förstörde hennes underliv. Hade ett vitt skynke och massa jävla verktyg som rena motorsågsmassakern. Det var länge sen nu som jag fick ta del av informationen, det jag kan minnas var att jag mådde riktigt jävla dåligt av alla detaljer och ville till slut inte höra mer.
Ett flertal poliser fick gå i terapi efter att dom jobbade med fallet.
Dessa "källor" ska komma från en bekants vän som jobbar på stationen. Hur sant eller inte det är kan nog bara polisen svara på.. Men liknande uppgifter har florerat runt på flera håll i staden

Jag har hört nästintill EXAKT det du ovan skriver. Jag har hört att han både drog ut vissa tänder, samt vissa naglar, samt förstörde hennes underliv med någonting som kan liknas med en borrmaskin eller mejsel av något slag. Även utseendet stämmer överens med det jag hört.
En nära väns pappa jobbar som polis i Örebro (Dock inte inom våldsbrott) men hon hade ifrågasatt honom gällande ryktesspridningen angående detta. Personligen hade han inte hört någonting gällande just detta specifika fall, men att pressen och polisen förnekar detta för att inte "störa" pågående utredning. Det kanske inte är utfört exakt på det sättet som nämns ovan, men vi bör heller inte utesluta att det faktiskt har förekommit eventuella tillhyggen.