Citat:
Ursprungligen postat av times
Ja jag resonerar som så att den här personen eller om de är flera till exempel två kanske triggar varandra eller liknande och att de med det sagt har koll på eventuella forum och kanske lockas att putta sitt ego framåt genom att delta i nån diskussion som "anonym". Jag är verkligen ingen profilerare men sitter och spånar som alla på den här tråden gör. Vad är rimligt och hur tänker han/dom. Finns det några som helst psykossociala omständigheter eller är det någon som har bestämt sig bara. I våra ögon räknas personen som "psykiskt sjuk" men behöver i medicinska termer inte alls vara det. Som sagt väskryckaren var en vanlig snubbe på ett vanligt jobb med en vanlig familj. Och vännerna sa "han var ju så trevlig" mmm...
Jag vill bara lyfta tanken om att detta kanske triggar deras ego och självförtroende i sina handlingar. Desperat visst som i helgen. Men fortfarande beslutsamhet att fullfölja.
Våldtäkter handlar ju om makt - i sitt liv är han/dom kanske helt utan sin "manlighet" och tror att detta kan väga upp eller bli en ventil.
Fortsätt gärna tycka och tänka här.
// times
Jag är helt övertygad av att iallafall den här Eurostopmannen går igång på att skrämma upp halva Örebro. Men om de triggar varandra vet jag inte, vi får väl se nu om även negern vaknar upp, han har inte våldtagit sedan i april.
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Hur kan en så liten man ha våldtagit så många kvinnor ?
troligtvis en polack eller ryss med tanke på att han säkert jobbar här men inte är med i några register, ?
Hagamannen var också en liten skit på 170 med typ 35 i skostorlek. Det är de små som är aggressiva, precis som med hundar.