Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Nej mamman har bott på Berggatan länge, styvmodern bor på väster.
Pressbyrån brukar vara öppen? Tror jag, annars om pizzerian vid Ica på norr vid Längbrotorget har en ciggautomat men de kanske inte har öppet så sent på helger.
Nej pressbyrån vid Järntorget stänger 00, som videobiljarden. Vid Stortorget 23.
Men Paloma som du nämner, alt. Rio vid Bromsplan, hade ju vart det naturliga alternativet om han befann sig på norr. Paloma brukar ha öppet ganska sent på helgerna då den å Rio är Norr's kvarterskrogar.
Jag tror dock fortfarande på min teori. Han fick möjligen slut på cigg. Var väldigt uttråkad och ledsen över att han bara satt hemma varje helg. Antagligen på Folkkungagatan. Han cyklar mot Eurostop, som i hans värld känns närmast. I bakhuvudet har han tvångstankar om att hela världen är emot han eller liknande och han vill få ut ilskan på nått sätt. Då han cyklat i området holmen massa gånger tidigare vet han att att lilla cykel och gångbanan längsmed lillaån är obevakad (då detta är baksidan av företagen på holmen) så han väljer givetvis den vägen. Han har såklart tagit med sig lite grejer "utifallatt" han skulle få napp.
Nånstans på Holmen dyker det upp en ensam, ranglande, kvinna. Givetvis vågar han inte prata med henne som vanligt folk eftersom han är en fjant med otroligt dålig självkänsla. Detta gör honom ännu argare och han cyklar vidare.
Efter bron över till Eurostop stannar han så cykeln och ser byggplatsen. Nu ska hon få!
Här startar en mycket lång och utdragen, brutal, våldtäkt med att den gående kvinnan släpas in på platsen ifråga. En av dom värsta i Sveriges historia. Kvinnan binds, tillhyggen används och hon blir även grovt misshandlad.
Efter N känner sig klar lämnar han kvinnan åt sitt öde. Kvinnan försöker ta sig upp men smärtan och chocktillståndet blir för mycket för henne. Efter några timmar blir hon så upphittad av privatpersoner. Lerig sönderslagen och kraftigt nedkyld. Döden låg här väldigt nära men tack och lov klarade hon sig.
Ungefär så tror jag det gått till och fick jag bestämma hans straff skulle fängelse inte vara nödvändigt. Då har ja enbart gått igenom ett av hans överfall.