Ytterligare en aspekt av temat är kvinnornas inflytande över offentligheten. Det blir tyvärr, allt för ofta, ett jävla snyftande, grinande och ynkande på kvinnfolk så snart man ifrågasätter rådande världsterapeutiska pk-ordning.
Därför blir det, naturligt nog, allt svårare för mig som svensk man att känna större sympati med kvinnor som våldtas av berikare, åtminstone om det rör sig om vuxna kvinnor. De får helt enkelt njuta frukterna av den draksådd som de själva, högljutt och gällt, efterskrikit imort av.
Detta är således en fråga som också bör vidröras i tråden: vad händer när ingen jävel längre bryr sig, eller rent av blir rått och cyniskt skadeglad inför när dessa "pojkstreck" blir allt vanligare förekommande?
Vad händer när allt fler, rent av blir nöjda över att de egna "rasistiska" ställningstagandena får en vad-var-det-jag-sa-legitimitet, omöjlig för den mest hårdhudat verklighetsborttränande att vederlägga? Hm, ja, ni fattar vad jag menar.
http://politisktinkorrekt.info/2010/04/25/manniskorattsaktivist-valdtagen-skyller-pa-den-vite-mannen/#more-38941
Detta exemplaret njöt dock säkert i fulla drag. Tycker nästan att det indirekt framgår av sammanhanget...