Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Misstänkte du honom aldrig själv för att vara serievåldtäktsmannen? Jag menar, han bodde i området och stämde in på det otydliga signalement som fanns.
Nej jag hade inte tanke på det. Man vet mindre än man tror. Jag är uppriktigt förvånad att se bilder där han är med andra på en färja. Jag har fått uppfattningen om att han är isolerad på rummet och sover hela dagarna och spelar wow på nätterna. Det är så otroligt med rykten om hur det varit och att polisen är så förtegen beror på att det är nysvenskar. Jag skäms lite men jag har trott på det ibland och att det varit flera olika. Jag trodde inte att N var så tokig och hemsk på långa vägar inte heller att han hade förmågan. Nu är det ju inte heller så att det är N jag känner utan det är hörsägen från anhöriga under 20 års tid och ja vi är nog många som tyckt det är tragiskt men han skadar ju ingen. Det är så det uppfattats att det är synd om honom som slänger bort sitt liv och sedan så visar sig att han slänger bort andras liv istället.
Sedan bodde han i ett jytter där det finns rätt många som stämmer på signalemenetn som jag inte reagerat på. Jag förstår inte heller hur fantombilden kunde visa så fel, då stämmer ju inte den med signalementen.